رئیس سازمان لیگ والیبال گفت: همسر من یک والیبالیست بود و من هنگام تحصیل با او در دانشگاه آشنا شدم.

ویژه نوروز///پورحسن: با همسرم در دانشگاه آشنا شدمبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، گپ و گفت نوروزی با منوچهر پورحسن رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال داشته ایم که در ذیل می خوانید؛

دختر به ورزشکار می دهید؟

من 2 تا دختر دارم، بستگی به شرایط دارد باید ببینم شرایط طرف مقابل و خیلی از مسائل دیگر چگونه است تا در این خصوص تصمیم بگیرم، من خودم در دانشگاه موقعی که تحصیل می کردم با همسرم آشنا شدم و او یک خانم والیبالیست بود بعد ما با هم ازدواج کردیم.


اگر دوباره متولد شوید باز هم همین راهی که در آن قرار دارید را انتخاب می کنید؟

اگر بار دیگر متولد شوم دیگر به سراغ ورزش حرفه ای ، کار و گرفتن مسئولیت در ورزش نمی روم اما ورزش می کنم و سعی می کنم به دنبال جایی بروم که در آنجا آرامش داشته باشم.

ایام نوروز را به کجا سفر می کنید؟

تصمیم داریم که به خوزستان سفر کنیم.

در سال جدید به آقای رئیس جمهور چه می گویید؟

از رئیس جمهور می خواهم که به قول ها و وعده هایی که به ما مردم ایران دادند در سال جدید عمل کنند.

در سال جدید از کسی حلالیت می طلبید؟

راستش به کسی بدی نکرده ام که بخواهم بگویم حلالم کند و تا آنجایی که توانسته ام هیچ وقت با کسی درگیری پیدا نکرده ام.

وضعیت باشگاه ها در لیگ برتر والیبال سال 97 چگونه بود؟

راستش ما در ایران باشگاه به معنای واقعی نداریم و بیشتر تیم داری می کنیم، در حوزه تیم داری هم به نسبت در سال 97 خوب عمل کردیم چیزی که اینجا مطرح است این است که تیم های لیگ برتری والیبال ما یک برنامه ریزی هایی برای مسابقات والیبال 97 داشتند و طبق آن برنامه در لیگ شرکت کردند اما مشکلات مالی هم روی خیلی از برنامه ها تاثیر خودش را گذاشت، و در اینجا لازم است که بگویم یکسری تیم ها چون نتوانستند مشکلات مالی خودشان را برطرف کنند برنامه ریزی های ضعیفی را انجام دادند.

اهل تماشای سریال و مطالعه کتاب هستید؟

به هیچ عنوان سریال تماشا نمی کنم فقط بخش اخبار را در تلوزیون می بینم به خصوص اخبار مرتبط با ورزش، در رابطه با مطالعه هم باید بگویم مطالعاتم خیلی زیاد نیست و بیشتر مطالعه هایم در حوزه ورزش است به طور مثال آخرین کتابی که خواندن کتاب قوانین و مقررات FIVB(فدراسیون جهانی والیبال) در سال جدید بود.

بهترین و بدترین اتفاق سال 97 برای شما چه بود؟

بهترین اتفاق سال 97 این بود که یک سال در فدراسیون والیبال حضور نداشتم و توانستم با خیال راحت استراحت کنم اما بدترین اتفاق 97 عمل جراحی بود که در این سال انجام دادم.

آرزوی شما برای مردم عزیز ایران در سال جدید چیست؟

ان شاءالله در سال جدید تمام مردم عزیز ایران با سلامتی زندگی کنند و هیچ خانواده ای مشکلات مالی نداشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار