معاون سیاسی فرماندار نکا از بسته شدن برخی راه‌های روستایی نکا به دلیل بارش برف از شب گذشته خبر داد.

محمدیان معاون سیاسی فرماندار نکا در گفتگو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه بارش شدید باران و برف در استان سبب بسته شدن برخی راه‌های روستایی و طغیان رودخانه نکا رود این شهرستان شده است، گفت: بخشی از مسیر‌های منطقه هزارجریب نکا به دلیل بارش ۴۰ تا ۵۰ سانتی متری برف مسدود شده است.

وی با بیان اینکه راهداران در همان ساعات اولیه وقوع سیلاب و برف در منطقه مستقر شدند، افزود: راهداران با دستگاه‌های نمک پاش، گریدر و لودر در مناطق برف گیر و کوهستانی نکا در حال عملیات نمک پاشی و برفروبی این مسیر‌ها هستند.

محمدیان گفت: جاده هزارجریب به سمت پوروا و لایی بعلت ریزش کوه و جاده‌های منطقه زارم رود، سد گلورد، سه راهی بنه بن و ارم بعلت بارش برف بسته است.

معاون سیاسی فرماندار نکا افزود: جاده‌های منتهی به استخرپشت و حسین آباد بعلت سیل مسدود است.

وی به طغیان رودخانه نکا رود اشاره کرد و گفت: به دلیل احتمال تخریب خانه‌های مسکونی در حاشیه این رودخانه ساکنین به صورت اضطراری با مشارکت ماموران شهرداری و آتش نشانی در حال تخلیه است.

محمدیان افزود: بخشی از بازار روز نکا، روستا‌های کمیشان، اومال، گیل آباد دچار آبگرفتگی و بخشی زیادی از زمین‌های کشاورزی روستا‌های نکا و سردهنه تخریب شده است.

معاون سیاسی فرماندار نکا گفت: نیرو‌های امدادرسان شامل راهداران، هلال احمر، اورژانس، نیروی انتظامی، بسیج و سپا شهرستان در حال امدادرسانی و ارائه خدمات به حادثه دیدگان هستند.

انتهای پیام/آ

راه‌های روستایی نکا مسدود شد

برچسب ها: هلال احمر ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.