سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه از آغاز برنامه "کشیک" ۱۴۱ واحد خبازی استان در ایام نعطیلات نوروز از ۲۸ اسفند خبر داد.

۱۴۱ واحد خبازی طبخ نان مورد نیاز مردم استان و مسافران نوروزی انجام می دهندبه  گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،ماشاالله ارویسی سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه با بیان اینکه نانوایی‌های کشیک از ۲۸ اسفند ماه کار طبخ نان مورد نیاز مردم استان و مسافران نوروزی را از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۲ و در دو شیفت کاری انجام خواهند داد، اضافه کرد: این واحد‌های خبازی تا ۱۵ فروردین کشیک خواهند بود.

ارویسی با بیان اینکه در نوروز پیش رو ۱۴۱ واحد خبازی در سطح استان کرمانشاه کشیک خواهند بود، ادامه داد: در شهر کرمانشاه در نوروز امسال ۱۲ نانوایی کشیک خواهیم داشت واحد‌های خبازی کشیک در مسیر اصلی تردد مسافران نوروزی در سطح استان پراکنده اند و  نانوایی‌هایی که نوروز کشیک هستند با نصب بنر مشخص شده اند.

سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه در ادامه اشاره‌ای هم به تعطیل بودن تمامی نانوایی‌های استان در روز طبیعت داشت و افزود: روز قبل از سیزده بدر (۱۲ فروردین) تمامی نانوایی‌های استان از ساعت ۶ صبح تا ۲۲ مشغول طبخ نان خواهند بودمردم و مسافران نوروزی شکایت از واحد‌های نانوایی  با شماره ۱۲۴ و یا ۳۸۲۲۰۹۰۲-۰۸۳ گزارش دهند.

ارویسی در ادامه با بیان اینکه استان کرمانشاه بیش از ۲۱۶۷ واحد خبازی مجوز دار دارد، افزود: این استان ۱۲۵۳ واحد خبازی یارانه پز شهری و ۴۲۷ واحد یارانه پز روستایی دارد، ضمن اینکه ۴۸۷ واحد خبازی آزادپز نیز در سطح استان فعالیت دارند.

انتهای پیام/ز

استان کرمانشاه بیش از ۲۱۶۷ واحد خبازی مجوز دار دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.