تلاش برای جذب معلم در خوزستان

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان امروز در آبادان گفت: در تلاش برای جذب ۶ هزار معلم هستیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،دکتر تقی زاده مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان در نشست با مدیران مدارس، معاونان پرورشی و سرگروه های آموزشی ، آبادان گفت: در زمینه جذب معلم اولویت استخدام با فرزندان فرهنگیان بازنشسته و سپس فرزندان معلمان است.

وی سرانه بودجه دانش آموزان خوزستان را در سال کمتر از هزار تومان عنوان کرد و افزود: ریشه همه مشکلات در نظام آموزشی این است که هیچگاه آموزش و پرورش اولویت اول کشور نبوده است.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان با تاکید بر اینکه فرهنگ سازی در نسل امروز باید از مقطع پیش دبستانی آغاز شود ادامه داد: تمدنی که به آموزش و پرورش خود کم توجهی کند زمین خواهد خورد.

تقی زاده گفت: فقط طی ده سال در جاده های ایران ۲۲۱ هزار نفر کشته شده اند که این نشان دهنده تلاش بیشتر برای فرهنگ سازی از طریق نظام آموزشی است.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی پور امام جمعه آبادان نیز در این نشست فعالیت فرهنگیان را در شرایط سخت آب و هوای جنوب ، ارزنده خواند و گفت: برای فرهنگیانی که در گرمای جنوب تلاش می کنند باید امتیازات ویژه ای در نظر گرفته شود.

جلیل مختار و عامر کعبی نمایندگان آبادان در مجلس شورای اسلامی، نیزضمن قدردانی از تلاش معلمان و فرهنگیان به بیان برخی فعالیت های مجلس و نمایندگان آبادان در حوزه آموزش و پرورش پرداختند.

انتهای پیام/ د

نشست با مدیران مدارس، معاونان پرورشی و سرگروه های آموزشی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.