رئیس مرکز امور ایثارگران ناجا و فرمانده قرارگاه راهیان نور ناجا گفت: امشب در ویژه برنامه جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور، تمبر شهید "سید نور خدا موسوی" با حضور مسئولان رده بالای نیروی انتظامی رونمایی می شود.

سرهنگ یونس عبدی رئیس مرکز امور ایثارگران ناجا و فرمانده قرارگاه راهیان نور ناجا در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، با اشاره به برگزاری ویژه برنامه جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور در اردوگاه شهید باکری خرمشهر، گفت: این برنامه امشب به میزبانی نیروی انتظامی در سالن شهید جهان آرا با حضور خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران نیروی انتظامی و زائران کاروان های راهیان نور برگزار می شود.

وی ادامه داد: تجلیل از خانواده شهید سید نور خدا موسوی از شهدای ناجا که ۱۰سال گذشته در مرز سیستان و بلوچستان مجروح و جانباز شد و بعد از یک دهه، مظلومانه به شهادت رسید، یکی از برنامه های این جشنواره خواهد بود.

رئیس مرکز امور ایثارگران ناجا و فرمانده قرارگاه راهیان نور ناجا افزود:قرائت دلنوشته یکی از دختران شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی و قرعه کشی، رونمایی از تمبر شهید "سید نور خدا موسوی" و سخنرانی مسئولان رده بالای نیروی انتظامی و ... از جمله بخش های این جشنواره است.

انتهای پیام/ د

رونمایی از تمبردر ویژه برنامه جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.