مدیرکل راه و ترابری گلستان از تعريض و اصلاح 7 دوربرگردان در طول راه های استان خبرداد.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و ترابری گلستان، محمد تقی جوان شورابی در نشست با پیمانکاران پروژه های ملی و استانی راهسازی استان اظهارداشت: این دوربرگردانها از مجموع 14 دوربرگردانی است که اصلاح و تعریض آنها در سه سفر ریاست جمهوری به استان در دستور کار قرار گرفته است.
وی ادامه داد: سه دوربرگردان دیگر تا پایان سال به بهره برداری می رسد و اصلاح و تعریض باقیمانده دوربرگردانها نیز در دستور کار قرار می گیرد.
شورابی در ادامه از بهره برداری باند جنوبی کنارگذر علی آباد به طول 5/13 کیلومتر و باند دوم محور آزادشهر– مینودشت به طول 5/14 کیلومتر تا پایان سال 90 خبر داد.
وی افزود: 9 کیلومتر از باند شمالی کمربندی گرگان نیز تا پایان سال به بهره برداری می رسد و اصلاح و تعریض تابلوهای ایمنی و خط کشی راه های اصلی مورد تاکید قرار دارد.
در این جلسه، عملکرد کمی و کیفی پیمانکاران حوزه راهسازی استان، ارزیابی و پیشنهاد شد پیمانکارانی که عملکرد آنها رضایت بخش است، تشویق شوند.
تسریع در اجرای پروژه های راهسازی، ایمن سازی پروژه ها، کاهش تصادفات و برنامه ریزی برای تعطیلات نوروزی از اهداف برگزاری این جلسه بود که با حضور سرهنگ مهری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گلستان، کارشناسان دفتر فنی استانداری، معاونین اداره کل راه و ترابری و مدیران عامل شرکتهای راهسازی استان برگزار شد./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.