با خدابودن از مهم ترین الویت های برگزاری  مراسم معنوی اعتکاف است/پرهیز ار اسراف در پذیرایی از معتکفینآیت الله شاهچراغی گفت: ثمرات مراسم معنوی اعتکاف باید در اختیار مردم قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: نحوه مدیریت این مراسم معنوی و پر خیر و برکت باید در دستور کار مسئولان برگزار کننده این امر باشد .

وی افزود: جوانان و نوجوانانی که با عشق و شور وارد این مراسم می شوند باید آنان را به انجام کار خیر و کمک تشویق کرد .

آیت الله شاهچراغی حفظ و رعایت مسائل اخلاقی و شخصی را در این مراسم مهم برشمرد و تصریح کرد:  بعد از اعتکاف باید ثمرات مهم این مراسم در اختیار مردم قرار گیرد .

 عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: اعتکاف امسال نسبت به سال های گذشته از اهمیت بیشتری به دلیل مشکلات اقتصادی در کشور برخوردار است و معتکفین پس از پایان آن باید آموخته های این مراسم را در جامعه ترویج دهند .

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با خدابودن را از مهم ترین الویت های برگزاری  این مراسم دانست و گفت: هدف در این مراسم باید خدا باشد و رنگ و بویی خدایی به خود گیرد زیرا اگر غیر از این بود دیگر ارزش معنوی خود را این مراسم از دست می دهد .

آیت الله سید محمد شاهچراغی استفاده از تجربیات گذشته را عاملی مهم در برگزاری این مراسم عنوان کرد و افزود: با استفاده از تجربیات گذشته باید برای هرچه بهتر برگزار شدن این مراسم تلاش شود و به معتکفین در خور شان آنان پذیرایی صورت گیرد اما از اسراف باید پرهیز شود .

انتهای پیام / گ

جزئیات دیدار اعضای ستاد اعتکاف سمنان با نماینده ولی فقیه در استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار