مهمترین رویدادهای رسانه ملی درخرداد ماه سال گذشته را اینجا بخوانید.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین رویدادهای رسانه ملی در خرداد ماه سال گذشته را اینجا بخوانید.

صدرالدین شجره درگذشت

صدرالدین شجره گوینده و کارگردان نمایش‌های رادیویی بر اثر بیماری داخلی و عفونی در بیمارستان درگذشت.

تکذیب حضور حمید صفت درماه عسل/صدرالدین شجره درگذشت

واکنش قائم مقام شبکه سه به خبر قهر عادل فردوسی‌پور

قائم مقام شبکه سه سیما با بیان اینکه شادی و نشاط مردم در شرایط فعلی مهم‌ترین موضوع رسانه ملی است، افزود: هرکس بخواهد با حاشیه سازی این روحیه شادی، نشاط و امید مردم را تضعیف کند به بیراهه رفته است و باید همه با هم در کنار یکدیگر دراین لحظات حساس برای موفقیت تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران تلاش کنیم.

غلامرضا میرحسینی سرپرست رادیو ورزش شد

با حکم حمید شاه‌آبادی معاون صدا، غلامرضا میرحسینی به عنوان سرپرست رادیو ورزش حکم گرفت. پیش از این حمید قاسمی مدیر رادیو ورزش بود.

تکذیب حضور حمید صفت درماه عسل/صدرالدین شجره درگذشت

عمو قناد زیر تیغ جراحی رفت

عمو قناد به خاطر گرفتگی عروق قلب تحت عمل جراحی قرار گرفت. مجید قناد مجری و کارگردان برنامه‌های کودک و نوجوان صدا و سیما، از با سابقه‌ترین مجریانی است که مخاطبان برنامه‌های کودک خاطرات ماندگاری با او دارند.

واکنش مدیر تلویزیون اینترنتی آیو به خبر جلوگیری از اجرای آزاده صمدی

مسیح تفرشی مدیر تلویزیون اینترنتی آیو با تأکید بر اینکه فعالیت این شبکه اینترنتی در دوره آزمایش قرار دارد، گفت: از ابتدا هم قرار بود با توجه به نخستین تجربه آی پی تی وی در پخش زنده مسابقات جام جهانی، به صورت آزمایشی از یک مجری خانم استفاده کنیم و بلافاصله براساس بازخورد مخاطبان تصمیم به ادامه یا توقف این کاربگیریم.

مدیر تلویزیون اینترنتی آیو در واکنش به خبرسازی برخی رسانه‌ها مبنی برمخالفت صدا و سیما با اجرای یک خانم برای برنامه مسابقات جام جهانی فوتبال افزود: خود سازمان صدا وسیما به عنوان ناظر بر آی پی تی وی‌ها در پاسخ به درخواست ما برای استفاده از یک مجری خانم با امکان استفاده از وی موافقت کرد و برای همین، سه برنامه به صورت زنده از شبکه آیو پخش شد، اما خودمان با توجه به بازخوردی که از مخاطبان داشتیم تصمیم گرفتیم که در مقطعی بهتر و با برنامه ریزی دقیق‌تر این کار را ادامه دهیم.

ضبط سری جدید «خنداننده شو» آغاز شد

سری جدیدمسابقه «خنداننده شو» با حضور شرکت‌کنندگان و داوران این دوره (حسن معجونی، ژاله صامتی و سروش صحت) ضبط شد.

مدیر تامین برنامه شبکه نمایش منصوب شد

طی حکمی از سوی مدیر شبکه‌های نسیم، نمایش و تماشا، امیر عباس اشرف به عنوان «مدیر تأمین برنامه شبکه نمایش سیما» منصوب شد.

مشاوران جدید مدیر شبکه سه منصوب شدند

علی فروغی مدیر شبکه سه سیما در احکام جداگانه‌ای محمد نراقیان و یوسف منصوری را به عنوان مشاور خودش منصوب کرد.

تکذیب حضور حمید صفت درماه عسل/صدرالدین شجره درگذشت

بازدید علی اصغر پورمحمدی از پشت صحنه ماه عسل

علی اصغر پورمحمدی (قائم مقام معاون رئیس سازمان صداوسیما در امور سیما) و علی فروغی (مدیر شبکه سه سیما) با حضور در پشت صحنه برنامه تلویزیونی «ماه عسل» در جریان تولید این برنامه قرار گرفتند.

عوامل «ماه عسل» با مخاطبانشان گفتگو کردند

عوامل تولید برنامه رمضانی «ماه عسل» برای گفت و گوی مستقیم با مخاطبان و پاسخ به سوالات آنان، دوشنبه ۲۱ خرداد در واحد ارتباط با مخاطبان در اداره کل روابط عمومی صدا و سیما حضور پیدا کردند.

پایگاه جامع قرآن «ایران صدا» رونمایی شد

صدای جمهوری اسلامی فضای مجازی را در راهبرد اصلی خود قرار داده است و در حوزه قرآن مجموعه «ایران صدا» تحت عنوان پایگاه جامع قرآن کریم قرار است، مرجع کاملی از محتوای قرآنی شامل تلاوت، تحقیق، برنامه آموزشی، جلسات قرآنی، ترجمه قرآن را در اختیار مخاطبان قرار دهد.

تکذیب حضور حمید صفت درماه عسل/صدرالدین شجره درگذشت

گزارشگر جام جهانی مشخص شد

پ‍یمان یوسفی به عنوان گزارشگر جام جهانی انتخاب شد. مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از ۲۴ خرداد آغاز شد و یوسفی به صورت مستقیم از روسیه بازی‌های ایران را گزارش کرد.

تکذیب حضور حمید صفت درماه عسل/صدرالدین شجره درگذشت

کمدین خندوانه تصادف کرد

امیر کربلایی زاده بازیگر تلویزیون و تئاتر، که این روز‌ها به عنوان کمدین «خندوانه» و اجرای استنداپ کمدی مشهور شده است، به دلیل تصادف با ماشین در بیمارستان بستری شد.

تکذیب حضور حمید صفت درماه عسل/صدرالدین شجره درگذشت

محمدحسین میثاقی مسافر جام جهانی شد

ویژه‌برنامه جام جهانی شبکه سه سیما که توسط عادل فروسی‌پور و تیم برنامه «نود» تدارک دیده شد، از ۲۱ خرداد ماه هر شب روی آنتن رفت.نکته مهم این برنامه حضور محمدحسین میثاقی به عنوان گزارشگر میدانی در روسیه بود.

مراسم تجلیل از پیشکسوتان رادیو برگزار شد

مراسم تجلیل از پیشکسوتان رادیو با حضور عبدالعلی علی عسکری رئیس رسانه ملی، حمیدرضا شاه آبادی معاون صدای رسانه ملی و جمعی از گویندگان و برنامه سازان رادیو، چون مریم نشیبا، علیرضا جاویدنیا، داوود حیدری، علیرضا معین، فریبرز گلبن و ... در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما رادیو برگزار شد.

تکذیب حضور حمید صفت درماه عسل/صدرالدین شجره درگذشت

تکذیب حضور حمید صفت درماه عسل

ناصر کریمان مدیر گروه اجتماعی شبکه سه در خصوص گمانه زنی‌های منتشر شده در برخی رسانه‌ها مبنی بر حضور حمید صفت خواننده رپ در برنامه ماه عسل گفت: علی رغم حاشیه‌های زیاد درباره حضور این خواننده در برنامه رمضانی ماه عسل، باید بگویم که حمید صفت مهمان این برنامه نیست.

سید مصطفی موسوی راهی خانه ابدی شد

سید مصطفی موسوی، مجری پیشکسوت برنامه‌های حوزه معارف تلویزیون چهارشنبه دوم خرداد ماه در سن ۵۷ سالگی بر اثر ایست قلبی در بیمارستان خاتم درگذشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Singapore
ناشناس
۲۰:۳۹ ۰۳ فروردين ۱۳۹۸
تو را بخدا این برنامه ماه عسل رو پخش نکنید بدترین برنامه ترین ، برنامه قرن همین برنامه به اصطلاح ماه عسل است
آخرین اخبار