«مگان مک‌کین» دختر سناتور جمهوری‌خواه آریزونای آمریکا از «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور این کشور به دلیل توهین به پدرش به شدت انتقاد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، «مگان مک‌کین» دختر جان مک‌کین، سناتور جمهوری خواه آریزونای آمریکا روز گذشته (شنبه) از «دونالد ترامپ» رئیس جمهور این کشور به دلیل توهین به پدرش به شدت انتقاد کرد.

وی در حساب توییتر خود نوشت: «هیچ کس هرگز آنگونه که پدر مرا دوست داشتند، تو را دوست نخواهد داشت. من آرزو داشتم می‌توانستم شنبه‌های بیشتری را با او بگذرانم. شاید بهتر است تو هم به جای گذراندن وقت در توییتر زمان بیشتری را با خانواده ات بگذرانی.»

دختر جان مک‌کین این توییت را در واکنش به توییت توهین آمیز دونالد ترامپ علیه پدرش منتشر کرد. رئیس جمهور آمریکا روز گذشته در حساب توییتر خود جان مک کین را که سال گذشته میلادی درگذشت هدف حملات لفظی قرار داد و نوشت: «کنت استار، قاضی آمریکایی گفته بود انتشار پرونده جعلی و کاملا بی‌اعتبار متاسفانه لکه ننگی برای جان مک کین است. او لکه‌های (ننگ) بدتر از این را نیز داشته است، از جمله مخالفت با لغو و جایگزینی (اوباماکر) پس از سال‌ها تلاش برای لغو و جایگزینی آن!»

جان مک‌کین، سناتور جمهوری‌خواه ایالت آریزونا در ۲۵ اوت سال گذشته میلادی بر اثر ابتلا به تومور مغزی در ۸۱ سالگی درگذشت. او شش دوره در سنای آمریکا حضور یافت و در این مدت سعی کرد سیاست‌ها و پیشنهاد‌های جنگ‌طلبانه خود را در سنا به تصویب برساند. پیشنهاد بمباران ایران، شکنجه زندانیان در گوآنتانامو و ابوغریب، حمایت از گروه‌های مسلح لیبی و جنگ عراق از جمله اقدامات او بود. وی از جمله حامیان رژیم صهیونیستی نیز محسوب می‌شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار