رئیس پلیس‌راه استان لرستان گفت: محور رازان و زالیان براثر بارش سنگین برف مسدود شده و تردد در این محورها انجام نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، در آخرین روز‌های زمستان بارش برف و باران اکثر نقاط استان لرستان را در بر گرفته است.

بارش‌ها در مناطق کوهستانی به صورت برف بوده و بر همین اساس در بسیاری از گردنه‌های استان شاهد بارش سنگین برف هستیم.

بر اساس اعلام راهداری بارش برف در گردنه رازان با شدت بیشتری همراه بوده و تردد در محور بروجرد_خرم‌آباد را کند کرده است.

سرهنگ مرتضی چغلوند رئیس پلیس‌راه استان لرستان گفت: در حال حاضر بارش برف و باران را در سطح استان داریم که برخی از محورها به دلیل بارش سنگین برف مسدود شده است.

وی با بیان اینکه تمامی محورهای استان لغزنده است افزود: در محورهای شمال و شرق استان بارش برف و در محورهای جنوبی بارش باران را داریم که در گردنه‌های استان تردد بدون زنجیر چرخ امکان‌پذیر نیست.

رئیس پلیس‌راه استان لرستان عنوان کرد: در حال حاضر محور رازان ( زاغه- سه‌راهی دورود) و زالیان (بروجرد- اراک) براثر بارش شدید برف مسدود شده و تردد در این محورها انجام نمی‌شود.

وی بیان کرد: تلاش در راستای بازگشایی محورهای مسدود در حال انجام است، همچنین گردنه‌های گشور، گاماسیاب و چمن سلطان نیز بارش شدید برف را داریم که تردد در این گردنه‌ها نیز به‌کندی صورت می‌گیرد.

پلیس راه استان لرستان از شهروندان درخواست کرده از انجام سفر‌های غیر ضروری خودداری کند و در صورت انجام سفر ضمن داشتن ابزار و وسائل لازم مانند زنجیر چرخ نسبت به رعایت سرعت مجاز در هوای برفی و بارانی اهتمام داشته باشند.

انتهای پیام/م

بارش سنگین برف در جاده‌های لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.