وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد نماینده ویژه دولت این کشور در امور ونزوئلا به زودی با مقامات روسیه و ایتالیا دیدار و گفتگو خواهد کرد.

نماینده آمریکا در امور ونزوئلا با مقامات روسیه و ایتالیا دیدار می‌کندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد نماینده ویژه دولت این کشور در امور ونزوئلا به زودی با مقامات روسیه و ایتالیا دیدار و گفتگو خواهد کرد.

در توئیت این وزارتخانه آمده است: در روز‌های ۱۸ و ۱۹ مارس (۲۹ اسفند و اول فروردین) الیوت آبرامز، نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ونزوئلا با سرگئی ریابکوف، معاون وزیر امور خارجه روسیه و دیگر مقامات این کشور دیدار خواهد کرد تا در مورد اوضاع رو به وخامت در ونزوئلا گفتگو کند. آبرامز همچنین با بناسی، مشاور امور دیپلماتیک نخست وزیر ایتالیا دیدار خواهد کرد.

دولت ونزوئلا اخیراً به علت کودتای سیاسی مخالفان تحت حمایت آمریکا و کشورهای غربی با مشکلات فراوانی روبه‌روست. خوان گوایدو، رئیس مجمع ملی ونزوئلا و سردسته مخالفان دولت، ژانویه سال جاری میلادی پس از چراغ سبز دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و متحدان واشنگتن، در اقدامی غیرقانونی و جنجال برانگیز، خود را رئیس جمهور ونزوئلا خواند و باعث تشدید تنش‌ها در این کشور شد؛ اقدامی که بی درنگ مورد حمایت آمریکا و دیگر کشور‌های غربی قرار گرفت.

انتهای پیام/

برچسب ها: ونزوئلا ، آمریکا ، روسیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار