رئیس جمهور قرار است برای انجام سفری استانی به استان بوشهر سفر کند.

رئیس جمهور امروز به استان بوشهر سفر می‌کندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، طبق برنامه دکتر حسن روحانی صبح امروز وارد فرودگاه عسلویه می‌شود و  پس از حضور در مراسم استقبال به کنگان می‌رود تا در جمع مردم استان بوشهر سخنرانی کند.

اکنون آسمان استان بوشهر ابری و بارانی است و کنگان و عسلویه شاهد بارش رحمت الهی هستند.

سفر رئیس جمهور یک روزه است و او پس از دیدار مردمی در مراسم افتتاح فاز‌های ۱۳ و ۲۲ تا ۲۴ پارس جنوبی در شهرستان کنگان شرکت می‌کند؛ فاز‌هایی که با بهره‌برداری از آن‌ها میزان برداشت ایران از میدان مشترک گازی پارس جنوبی بیشتر از قطر می‌شود.

همزمان با این فازها، چندین طرح دیگر نیز به صورت ویدئو کنفرانس به دستور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد.

 روحانی بعدازظهر نیز در شورای اداری استان بوشهر شرکت می‌کند و سپس دستاورد‌های سفرش را در نشست با خبرنگاران مطرح خواهد کرد.

رئیس دفتر رئیس جمهور عصر دیروز در جمع خبرنگاران گفته بود، به علت فشردگی برنامه‌های رئیس جمهور در روز‌های آخر سال، سفر وی به استان بوشهر یک روزه برنامه‌ریزی شده است.

به گفته محمود واعظی در این سفر، ۲۱ طرح مهم اقتصادی در استان بوشهر به بهره‌برداری می‌رسد.

چند تن از وزرا نیز امروز به نمایندگی از رئیس جمهور در شهرستان‌های مختلف استان بوشهر حضور می‌یابند و علاوه بر شرکت در مراسم افتتاح یا آغاز اجرای طرح‌ها، خواسته‌ها ومشکلات مردم این مناطق را بررسی می‌کنند.

این دومین سفر استانی دولت روحانی به استان بوشهر به شمار می‌رود. نخستین سفر دی ۱۳۹۳ انجام شده بود.

عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر می‌گوید: در سفر سال ۹۳ رئیس جمهور به این استان، ۱۳ طرح با اعتبار ۶۲۹ میلیارد تومان مصوب شد که تا کنون برای اجرای آن‌ها ۶۷۱ میلیارد تومان تخصیص یافته است.

انتهای پیام/ک

بوشهر میزبان رئیس جمهور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.