فرماندار شهرستان خاش گفت: ۴ جایگاه سوختی در این شهرستان با هدف ارائه خدمت شایسته و تامین آسان و بدون دغدغه سوخت برای مسافران نوروزی آماده سازی شده است.

۴ جایگاه سوختی خاش برای مسافران نوروزی آماده سازی شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حمیدالدین یوسفی فرماندار شهرستان خاش افزود: بر حسب تصمیمات ستاد تسهیلات سفر‌های نوروزی این شهرستان در جایگاه شرکتی سرحد واقع در سه راهی خاش سوخت گیری خودرو‌ها ویژه مسافران نوروزی و خودرو‌های دولتی خواهد بود و از امروز شلوغی صف‌ها در این جایگاه شکسته شده است.

وی بیان کرد: علاوه بر این مسافران نوروزی در جایگاه‌های سوختی بین راهی کلچات، اسکل آباد و کارواندر نیز می‌توانند به راحتی سوخت خودرو‌های خود را تامین کنند و برای تسهیل در کار سوخت گیری خودرو‌های مهمانان کارت‌های ویژه‌ای نیز در این جایگاه‌ها پیش بینی شده و هیچ گونه نگرانی بابت دریافت سوخت مهمانان نوروزی وجود ندارد.

فرماندار خاش تصریح کرد: در مبحث تامین و توزیع نفت سفید سهمیه زمستانی نیز شاخص‌ترین عملکرد مربوط به ناحیه نفتی این شهرستان بوده که در میان دیگر شهر‌های سیستان و بلوچستان ممتاز است.

یوسفی ادامه داد: پنج جایگاه داخلی شهر خاش نیز برای خدمت رسانی به شهروندان خاش فعالیت دارند و تاکید شده با تشدید برنامه‌های نظارتی و کنترلی در جایگاه‌ها روند خدمت رسانی به همشهریان تسهیل شود.

فرماندار خاش گفت: برای تامین میوه و گوشت شب عید همشهریان و مقابله با معضلات گرانی و کمبود کالا‌های اساسی نیز تدابیر لازم اتخاذ شده که امیدواریم در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی بتوانیم مشکلات مردم را کاهش دهیم.

انتهای پیام/ع

۴ جایگاه سوختی خاش برای مسافران نوروزی آماده سازی شد

برچسب ها: وزارت نفت ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار