فرمانده سپاه قائم استان سمنان گفت: آئین لبیک به فرمان رهبر انقلاب اسلامی برای پیشبرد گام دوم انقلاب و تجلیل از بسیجیان فعال گردان ۳۰۱ بیت المقدس حوزه مقاومت بسیج علی ابن ابیطالب سمنان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ دامغانی فرمانده سپاه قائم استان سمنان در جمع بسیجیان این گردان طراحی پیچیده دشمن برای به ثمر نرسیدن آرمان‌های امام راحل و شهدا در طول ۴۰ سال گذشته را یاد آور شد و گفت: برگزاری پرشور و با اقتدار چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استکبار جهانی را در عرصه بین المللی با شکست سیاسی مواجه کرد.

وی دسیسه دوم ابرقدرت‌ها را به بن بست رسیدن نظام جمهوری اسلامی بعد از چهل سالگی برشمرد و تصریح کرد: این توطئه کور دشمنان نیز با تدبیر هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در صدور بیانیه گام دوم انقلاب نقش بر آب شد.

وی افزود: بیانیه مهم و راهبردی گام دوم انقلاب در واقع ریل گذاری آینده نگرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در ادامه راه کشور در مسیر سخت پیشرو به منظور دستیابی به قلل موفقیت‌ها و پیشرفت‌ها در همه عرصه هاست.

فرمانده سپاه قائم استان سمنان با قدرشناسی از عمق خود باوری، اخلاص و تدین و تعهد مردم نسبت به ارکان انقلاب خاطرنشان کرد: گمان باطل دشمنان برای دلسرد کردن مردم از انقلاب با انواع تحریم‌های اقتصادی و معیشتی با حضور همیشگی و با صلابت و بصیرت مردم در میدان‌های دفاع از ارزش‌ها هیچگاه عملی نخواهد شد.

انتهای پیام / گ

برگزاری آئین لبیک به فرمان رهبری برای پیشبرد گام دوم انقلاب در سمنان

برچسب ها: سپاه ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.