نصیری گفت: ردیف اعتباری ۱۰ میلیاردی تومانی سال آینده به سازمان داوطلبان برای کمک هزینه‌های دارو تخصیص خواهد یافت.

اختصاص اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی به سازمان داوطلبان برای کمک هزینه داروییبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد نصیری رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در نشست خبری که امشب (شنبه) در سازمان داوطلبان برگزار شد، در خصوص برنامه‌های آتی سازمان داوطلبان اظهار کرد: برای سال آینده برنامه‌ی ما این است که در کنار ادامه‌ی طرح‌های قبلی به تامین کمک‌های دارویی برای افراد کم بضاعت نیز توجه کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: ردیف اعتباری ۱۰ میلیاردی تومانی  سال آینده به سازمان داوطلبان برای تامین دارو تخصیص خواهد یافت.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر مطرح کرد: بزرگترین سرمایه‌ی جمعیت هلال احمر قانون استفاده از خدمات داوطلبانه است.

نصیری با اشاره به برنامه‌های سال آینده سازمان داوطلبان تصریح کرد: راه اندازی مددکاری‌های اجتماعی در مواقع بحران از برنامه‌های آتی سازمان داوطلبان است.

رئیس سازمان داوطلبان بابیان اینکه مردم کشور ما برای کار داوطلبانه آماده هستند، اما در جامعه بستر خدمات داوطلبانه را فراهم نکرده ایم، گفت: قدرت سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از تمام سازمان‌ها دیگر بیشتر است، زیرا قدرتش بر پایه‌ی خدمات داوطلبانه است.

نصیری بیان کرد: جمعیت هلال احمر یک نهاد اجتماعی است، نه یک نهاد امدادی و حمایتی.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه دبیر کل سابق جمعیت هلال احمر اعلام کرده بود فعالیت خدمات داوطلبانه به انحراف رفته است، گفت: هلال احمر دارای قانون استفاده از خدمات داوطلبانه است و دستگاه دیگری چنین قابلیت ندارد، ولی متاسفانه در کشور خوب از این خدمات استفاده نمی‌کنیم و بستر ارائه خدمات داوطلبانه را به مردم نمی‌دهیم که رفع این موضوع مد نظر است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار