امیرآبادی فراهانی گفت:۳۰۰میلیارد تومان اوراق مشارکت برای خط یک متروی شهر قم اختصاص یافت و بحث تامین واگن‌ها برای مترو قطعی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، احمد امیرآبادی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان قم در سالن جلسات امام جواد (ع) استانداری با اشاره به جمع آوری کمیته امداد در بخش‌های قم گفت: این کار سنجیده نبود و نتیجه‌ای برای استان نداشت و مردم بخش‌های قم از جمع آوری کمیته امداد در این بخش‌ها رضایت ندارند.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مصوبه ممنوعیت دفن اموات در قبرستان‌های داخل شهر قم به عدالت اجتماعی نزدیک است، چون بعضی از افراد از لابی و پول برای دفن اموات خود در این قبرستان‌ها استفاده می‌کنند، در حالی دفن اموات در قبرستان‌های شهر معضل ترافیک را برای هسته مرکزی به دنبال داشته است.

وی ادامه داد: باید پایش سرزمینی در خصوص مساله واگذاری زمین برای احداث نیروگاه‌های خورشیدی در استان قم صورت بگیرد و مدیران استان جلوی واگذاری بی ضابطه زمین در این خصوص را بگیرند.

امیرآبادی با اشاره به بودجه استان قم عنوان کرد: برای پروژه‌هایی در استان همچون تخریب بیمارستان الزهرا، تکمیل جاده کهک، احداث دانشکده پزشکی و احداث جاده دریاچه نمک بودجه‌هایی در سال آینده در نظر گرفته شده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بیش از ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تامین ۱۰۰ اتوبوس درون شهری جدید برای شهر قم اختصاص یافت و از هفته آینده شاهد ورود این اتوبوس‌ها به شهر هستیم.

وی ادامه داد: بودجه استان قم در دفترچه بودجه در ردیف‌های پایین قرار دارد، اما استان توانسته است که بیشترین استفاده را از تبصره‌های بودجه داشته باشد.

وی یادآورشد: ۳۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای خط یک متروی شهر قم اختصاص یافت و بحث تامین واگن‌ها برای متروی این شهر قطعی شد.

انتهای پیام/ح

اختصاص ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای خرید ۱۰۰ اتوبوس درون شهری

برچسب ها: نماینده مجلس ، مترو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار