حجت الاسلام احمدی گفت:ویژه برنامه‌های فرهنگی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) برای سال جدید از ۲۹ اسفند تا ۱۶فروردین ادامه خواهد داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،حجت الاسلام احمدی معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه (س)  گفت: ویژه برنامه‌های نوروزی آستان مقدس حضرت معصومه (س) از ساعت ۲۲ روز ۲۹ اسفند با سخنرانی آیت الله مکارم شیرازی و مراسم دعای تحویل سال آغاز می‌شود.

حجت الاسلام احمدی اضافه کرد: برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری آستان مقدس ۲۰ هزار خادم در طی شبانه روز به زائران و مجاوران خدمات ارائه می‌دهند.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه (س) از دیگر برنامه‌های این ایام را حرم شناسی و شخصیت شناسی و بازدید از موزه آستان مقدس عنوان کرد.

وی برگزاری نمایشگاه‌های نوروزی؛ بهشت بانو حریم حرم، آفرینش‌های فرهنگی، ویژه برنامه همراهی صحن صاحب الزمان را از برنامه‌های سال نو عنوان کرد و گفت: در این نمایشگاه خانواده‌ها می‌توانند با موضوع سبک زندگی، مسابقه حضوری و اجرای نمایش ساعات خوبی را سپری کنند.

در ادامه نشست مطبوعاتی، معاون اجرایی حرم مطهر هم گفت: احداث فضای خدماتی برای زائران در صحن جوادالائمه (ع) افتتاح آشپزخانه زائران و دسترسی آسان به صحن فاطمی از پارکینگ خودرو از دیگر فعالیت‌های آستان برای ارائه خدمات به زائران است.

انتهای پیام/ح

اعلام ویژه برنامه‌های نوروزی حرم مطهر حضرت معصومه (س)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار