جانشین فرمانده انتظامی خاش گفت: تامین امنیت شهروندان و مسافران نوروزی و کمک به برقراری نظم و انضباط اجتماعی از اولویت‌های پلیس است.

تامین امنیت شهروندان و مسافران نوروزی از اولویت‌های پلیس استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرهنگ مسلم بزی جانشین فرمانده انتظامی خاش  افزود: در ایام تعطیلات عید باستانی نوروز تیم‌های پلیس راهور، پلیس راه و پلیس امنیت و انتظامی برای ارائه خدمت به شهروندان و مسافران نوروزی در آماده باش کامل هستند.

وی بیان کرد: پیشگیری از وقوع حوادث در چهارشنبه سوری، بالابردن شاخص‌های امنیتی در ایام پایانی سال و کمک به انجام سفر‌های ایمن مورد توجه پلیس است.

جانشین فرمانده انتظامی خاش ادامه داد: در کنار ارائه آموزش‌ها در مدارس و اقشار مختلف مردم و خانواده‌ها تلاش کرده ایم که آسیب‌های اجتماعی و خطرات حوادث ایام پایانی سال را به صفر یا به حداقل برسانیم.

جانشین انتظامی شهرستان خاش امروز/شنبه/در راستای پیشگیری از آسیب‌های چهارشنبه آخر سال و اهمیت حفظ امنیت و مشارکت اقشار مختلف مردم در مسجد جامع اسلام آباد شهرستان خاش حاضر و مباحثی را مطرح کرد تا در ایام مختلف سال از جمله تعطیلات نوروز شاهد روز‌های امن و بدون هرگونه خطر و آسیبی در منطقه باشیم.

انتهای پیام/ع

تامین امنیت شهروندان و مسافران نوروزی از اولویت‌های پلیس است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار