مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: بیست پایگاه امداد و نجات جاده ای آماده خدمات رسانی در ایام نوروز به مردم استان هستند.

حسن شکراللهی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،   با اشاره به برنامه ریزی برای خدمات به مسافران در ایام نوروز گفت: بیست پایگاه امداد و نجات جاده‌ای آماده خدمات رسانی در ایام نوروز به مردم استان هستند.

وی افزود: هلال احمر استان سمنان همچنین در بحث راهنمای مسافران نوروزی در واحد جوانان نیز در استان با ۱۶ پایگاه در ورودی و خروجی شهرستان آماده ارائه خدمات به مسافران است.

شکراللهی تصریح کرد : پایگاه امداد هوایی جمعیت هلال احمر در ایام نوروز فعال بوده و مردم نیز می‌توانند در صورت بروز هرگونه حادثه با شماره تلفن ۱۱۲ به صورت ۲۴ ساعته ارتباط بر قرار کرده و اعلام حادثه کنند.

وی با باین اینکه جمعیت هلال احمر استان سمنان در سال‌های گذشته پیشرفت‌های چشمگیری داشته است افزود: افزایش ۲۷ هزار متری زمین در چند سال گذشته در جمعیت، میزبانی ۲ رویداد مهم ورزشی کشوری، افتتاح پایگاه امداد هوایی از مهمترین اتفاقات سال‌های گذشته بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با اشاره به اینکه ماهانه بیش از ۳ هزار بیمار از خدمات مرکز همودیالیز شهرستان شاهرود استفاده می‌کنند افزود: پایگاه نیزوا در چاشم و سالن سینمای هلال در شهرستان شاهرود نیز در آینده‌ای نزدیک افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام / گ

نشست خبری مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان برگزار شد

برچسب ها: هلال احمر ، نوروز 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.