همزمان با حمله تروریست‌ها به نمازگزاران در نیوزیلند برخی از کاربران فضای مجازی که این حمله را محکوم کردند با محدودیت از طرف پیامرسان‌های خارجی روبرو شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته مسلمانان سراسر جهان با شنیدن خبر حمله تروریستی به دو مسجد النور و لینوود در شهر کرایست‌چرچ نیوزیلند غافلگیر شدند. یکی از تروریست‌ها با در دست داشتن اسلحه به سبک بازی‌های رایانه‌ای از لحظه اقدام به جنایت کشتار مسلمانان نمازگزار به صورت زنده تصویر گرفته است و آن را در حساب کاربری خود در فیسبوک به اشتراک گذاشته است. انتشار تصاویری دردناک از مواجهه این مسلمانان با تروریست اسلحه به دست در حین ادای فریضه نماز جمعه واکنش گسترده‌ای را در فضای مجازی به دنبال داشته است.

فرهاد عظیما سازنده انیمیشن های نبرد خلیج فارس ۱ و ۲، پیام راشل کوری، مقاومت و پیشرفت، سخت وخشن پس از انتشار این خبر در واکنش به این حمله تروریستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام دو پست به اشتراک گذاشت که به گفته او اینستاگرام پست دوم او را حذف کرده و برای حساب کاربری او محدودیت ایجاد کرده است.

انتشار زنده کشتار نمازگزاران ترویج خشونت نیست اما محکومیت آن نیاز به محدودیت دارد

این محدودیت آنچنان ادامه یافته است که عظیما از سایر کاربر خواسته است تا به کمک او بیایند و با درج کامنت‌هایی به زبان انگلیسی به او کمک کنند این محدودیت رفع شود.

انتشار زنده کشتار نمازگزاران ترویج خشونت نیست اما محکومیت آن نیاز به محدودیت دارد

گفتنی است؛ محدودیت ایجاد شده در این صفحه برای این سازنده انیمیشن به دلیل ترویج خشونت عنوان شده است. این در حالی است که روز گذشته یکی از تروریست‌ها در زمان حمله  به نمازگزاران در نیوزیلند تصاویر خود از این اقدام خون‌بار و جنایت‌آمیز را آزادانه در حساب کاربری فیسبوک خود به اشتراک گذاشته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۵ ۲۷ اسفند ۱۳۹۷
حتما پیام اینستاگرام اینه :
ما در چرخه باطل انتشار و اعتراض به فاشیسم نمی افتیم . مسئولیت بر عهده مسلمانان و عقوبت انتشار بر گردن متعرضان است .
آخرین اخبار