بازرسان پنجمین دوره بازرسی از کارکنان اداری دادگستری مازندران قدردانی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام قاسمپور گنجی معاون منابع انسانی دادگستری مازندران در جلسه قدردانی از بازرسان پنجمین دوره بازرسی از کارکنان اداری دادگستری مازندران گفت: با توجه به این مهم، حضور مطلعان و متخصصان حوزه‌های مختلف در کنار همکارانی که آگاهی‌های عمومی داشتند بسیار مفید واقع شد و در نحوه و کیفیت بازرسی‌ها بسیار موثر بود.

معاون منابع انسانی دادگستری مازندران با بیان اینکه بازرسی‌ها و ارزشیابی‌ها در سال‌های گذشته مانند امروز و به این شکل مورد توجه نبوده است، افزود: با حضور میرحسینی در اداره کل نظارت و ارزشیابی کارکنان اداری قوه قضاییه، امروز در جایگاهی قرار داریم که همه کارکنان اداری نظارت پذیر شدند.

حجت الاسلام قاسمپور گنجی گفت: در حال حاضر با ارزشیابی‌های صورت گرفته شاهد هستیم که دقت‌ها زیاد و تخلفات کاری کاهش یافته، ضمن اینکه تلاش برای یادگیری وظایف و مسئولیت‌ها بیشتر شده است.

نصیبی مدیر نظارت و ارزشیابی کارکنان اداری دادگستری مازندران نیز با تقدیر از حمایت‌های معاونت منابع انسانی دادگستری استان در حوزه‌های مختلف نظارت و ارزشیابی، به بازرسی عملکرد ۷۰۶ نفر از کارکنان اداری شاغل در دادگستری استان اشاره کرد و گفت: از ویژگی‌های بارز چهارمین دوره بازرسی که در زمستان امسال انجام پذیرفته، بازرسی از وضعیت عملکرد خدمتی و رفتاری کارکنان اداری شاغل در ستاد بوده است.

وی با اشاره به گستردگی حوزه‌های قضایی استان شامل ۳۲ حوزه قضایی شهرستان و بخش به غیر از دادگستری و دادسرای مرکز و اداره کل دادگستری استان و فراوانی مخاطبین تحت بازرسی، افزود: علیرغم این گستردگی و پراکندگی حوزه‌های قضایی و بُعد مسافت طولانی تعداد زیادی از حوزه‌های قضایی شهرستان و بخش با مرکز استان، در دو ماه نسبت به انجام این مهم به صورت متغیر اقدام و فرایند بازرسی در بازه زمانی تعیین شده به انجام رسید.

مدیر نظارت و ارزشیابی کارکنان اداری دادگستری مازندران گفت: مازندران جزء اولین استان‌های پیشرو در بازرسی بوده که پس از اتمام فرایند بازرسی، تمامی اطلاعات مربوط به وضعیت عملکرد خدمتی و رفتاری کارکنان اداری شاغل در ستاد شامل امتیازات رفتاری و عملکردی و سایر شاخص‌ها را در سامانه موعود ثبت کرده است.

نصیبی افزود: بررسی تحلیلی وضعیت بازرسی‌ها و عملکرد کارکنان شاغل در ستاد از سوی مدیریت نظارت و ارزشیابی کارکنان اداری استان در حال پردازش بوده و تصمیم بر آن است پس از اتمام کار و تحلیل داده ها، تعدادی از کارکنان اداری ستاد در گروه‌های مختلف شغلی که موفق به اخذ بالاترین امتیاز در بازرسی شدند از سوی رئیس کل دادگستری استان مورد تشویق قرار گیرند.

انتهای پیام/ م

تقدیر از بازرسان پنجمین دوره بازرسی از کارکنان اداری دادگستری مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار