سعادتی نژاد با بیان اینکه قیمت روغن موتور از شهریور سال گذشته تاکنون افزایش نیافته است، گفت: دستگاه‌های نظارتی بر قیمت‌ها دائم نظارت دارند.

داود سعادتی نژاد، رئیس اتحادیه روغن و لاستیک در گفت وگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،با بیان اینکه قیمت روغن موتور از شهریور سال گذشته تا کنون  افزایش نیافته است، گفت: دستگاه‌های نظارتی از سوی اتحادیه‌ها و وزارت صنعت، معدن و تجارت و دیگر دستگاه‌های ذی‌ربط به صورت دائم بازرسی و نظارت می‌شود.

رئیس اتحادیه روغن و لاستیک در ادامه اظهار کرد: خوشبختانه با راهکار‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت به منظور کنترل واردات تایر، تا حدی از ورود لاستیک‌های بی کیفیت به کشور جلوگیری شده است.


بیشتر بخوانید: کاهش عرضه از سوی کارخانه‌ها، افزایش قیمت لاستیک را رقم زد 


سعادتی نژاد معتقد است؛ محصولات روغنی و لاستیک به نرخ مصوب در بازار توزیع می‌شود و هیچ کمبودی در زمینه این دو قلم وجود ندارد.

رئیس اتحادیه روغن و لاستیک در پایان گفت: باتوجه به  افزایش قیمت برای روغن موتور؛ اتحادیه افزایش قیمتی برای این محصول در نظر ندارد.

انتهای پیام/

توزیع محصولات روغنی به نرخ مصوب در بازار 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Ass
۱۷:۳۶ ۱۱ خرداد ۱۳۹۸
وقتی توی کل بازار روغنی که قبل عید ۴۵ تومن بود الان داره ۹۰ تومن میفروشن الان دقیقا اسم این افزایش قیمت نیست حتما سر کوچه ایشون روغن موتور ارزونه ..ادرس بدن بریم اونجا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۲ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
میگن گرون شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۲ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
روغن موتور از 50هزار تومان به 115 هزار رسیده ...کی گفت افزایش نداشته ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۲۹ فروردين ۱۳۹۸
من ده دقيقه پيش بازار بودم روغن موتور توتال ٧٠٠٠ كه قبلا ميخريدم ٩٠ تومن شده ١٧٥ تومن
آخرین اخبار