رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، از دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر در محدوده تهران - قم خبر داد و گفت: در بازرسی از خودروی این متهمان بیش از ۲۵ کیلوگرم تریاک کشف شد.

دستبند قانون بر دست سوداگران مرگبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت گفت: در نخستین دقایق آغازین صبح دوازدهم اسفندماه ماموران گشت جاده پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، حین گشت‌زنی در اتوبان تهران – قم به یکدستگاه خودرو سواری مشکوک شده و برای بررسی موضوع به راننده خودرو دستور ایست می‌دهند.


بیشتر بخوانید؛ مرد نقابدار روی صورت خانم ناظم اسید پاشید


این مقام انتظامی عنوان داشت: راننده خودرو به محض مشاهده پلیس فرار را بر قرار ترجیح داده و بدون توجه به فرمان پلیس بجای توقف بر سرعت خود افزود که این امر به تعقیب وی منجر شده و در نهایت پس از یک تعقیب و گریز نه چندان طولانی، ماموران ضمن رعایت قانون بکارگیری سلاح، با شلیک هوایی وی را مجبور به توقف کردند.

وی افزود: با توقف خودرو، مامورین راننده و سرنشین را پیاده و دستبند قانون را با دستان قانون گریزشان آشنا و در ادامه در بازرسی از خودروی مذکور ۲۵ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، در پایان تصریح کرد: متهمان بلافاصله به همراه مواد مکشوفه به پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل شده و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا منتقل شدند.

انتهای پیام/

دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر در محدوده تهران - قم

برچسب ها: حوادث ، اخبار جنایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار