معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان از برپایی خیمه‌های معرفت در ۶ بقعه متبرکه همزمان با اجرای طرح آرامش بهاری در استان خبر داد.

حجت السلام آزادی معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان در گفتگوخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،گفت: خیمه‌های معرفت در ۶ بقعه متبرکه همزمان با اجرای طرح آرامش بهاری در  استان برپا شد.
وی برپایی خیمه‌های معرفت را از برنامه‌های مهم طرح آرامش بهاری عنوان کرد و افزود: استقرار خیمه پاسخگویی به مسائل شرعی، گفتمان‌های دینی و اسلامی، مشاوره خانواده، مشاوره کودکان، نوجوانان و جوانان، ایستگاه «قرآن بخوان جایزه بگیر»، ایستگاه نقاشی و نمایشگاه آرامش بهاری با ارائه محصولات فرهنگی و مذهبی از جمله برنامه‌های این طرح است.

معاون فرهنگی اوقاف هرمزگان با اشاره به برپایی ایستگاه «همه واقف باشیم» در بقاع متبرکه گفت: این اقدام به منظور توسعه و ترویج بیشتر فرهنگ وقف و تلاش برای فراگیر و همگانی شدن این امر در جامعه در قالب طرح آرامش بهاری برگزار می‌شود.

حجت السلام آزادی با اشاره به استقبال خوب و چشمگیر مردم در سال قبل از غرفه‌های متعدد طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه، گفت: امیدواریم با توسعه چنین برنامه‌هایی بتوانیم گامی موثر جهت ترویج و ارتقای بیشتر فرهنگ دینی و اسلامی برداریم.

خیمه معرفت درصحن امام زادگان سید سلطان محمد و سید علی رودان، سید مظفر بندرعباس، سید مظفر قشم، تکیه مولا هرمز ونیز سید محمدحاجی آباد برپا می‌شود.

طرح آرامش بهاری همزمان با کل کشور از ۲۵ اسفندماه امسال تا ۱۵ فروردین ۹۸ در۳۱ بقعه متبرکه و آستان مقدس امامزادگان استان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ر

برپایی خیمه‌های معرفت با هدف توسعه فرهنگ اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.