دادستان تهران گفت: بیمه بخش مهمی از تصادفات است که باید به موقع پرداخت شود.

نرخ دیه بسیار بالاست/ پلیس نسبت به رانندگی در حال مستی حساس باشدبه گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عباس جعفری دولت آبادی دادستان عمومی و انقلاب تهران در نشست مشترک مدیر کل انتخابات وزارت کشور با مدیران استانی و عوامل اجرایی انتخابات استان‌های جنوبی کشور، گفت: موضوع تصادفات بهترین برای موضوع پیشگیری است. موضوع تصادفات نه جنایی و نه سیاسی است؛ بنابراین هر چه سرمایه گذاری در این رابطه شود خوب است.

دولت آبادی در ادامه افزود: پیشگیری در امر درمان جواب داده است پس در بحث تصادفات هم جواب می‌دهد. استفاده از ظرفیت دادستانی باید مورد تاکید قرار بگیرد. یکی از عوامل تصادفات رانندگی در حالت مستی بوده و این اتفاق از جرایم خطر است. به همین دلیل پلیس می‌بایست در این امر حساس‌تر باشد.

وی در ادامه اظهار کرد: مسئله بیمه‌ها هنوز حل نشده و موضوع بسیار مهم در بحث تصادفات است. بیمه بخش مهم تصادفات است که باید به موقع پرداخت شود، بیمه‌ها و تصادفات رابطه مستقیم با یکدیگر دارند.

دادستان تهران با بیان اینکه مسئله بعدی نرخ دیه بوده که بسیار بالا است، افزود: برای امسال نرخ دیه ۲۷۰ تا ۳۶۰ میلیون در ماه‌های حرام تعیین شده که اگر می‌خواستیم به صورت واقع‌گرایانه عمل کنیم باید این مبلغ بیش از ۵۰۰ میلیون تومان باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۸:۰۵ ۲۵ اسفند ۱۳۹۷
عجب
آخرین اخبار