نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور گفت: جمعیت هلال احمر کشور مجموعه‌ای بزرگ و مردمی بوده که در مسیر خدمت به مردم و بشردوستی گام برمی‌دارد.

جمعیت مردمی هلال احمر کشور در مسیر خدمت به مردم و بشردوستی گام برمی‌داردبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، عبدالحسین معزی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور گفت : جمعیت هلال احمر کشور مجموعه‌ای بزرگ و مردمی بوده که در مسیر خدمت به مردم و بشردوستی گام برمی‌دارد و در این مجمع ضمن رسیدگی به بودجه ۹۷، برنامه‌های بودجه ۹۸ این مجموعه تبیین می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه باید در جمعیت هلال احمر آلام بشری را کاهش دهیم، تصریح کرد : وظیفه حوزه نمایندگی، ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور ارتقاء فرهنگ و تقویت خدمت بوده است و اگر بخواهیم خصلت‌های بلند انسانی را رشد دهیم باید بستری مناسب برای تحقق این مهم فراهم کنیم و این حوزه تمام و کمال در خدمت امدادگران و نجاتگران در جمعیت هلال احمر کشورخواهد بود.
 


درخواست اختصاص بودجه مناسب برای جمعیت هلال احمر کشور

سید مجتبی احمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر کشور همچنین دراین جلسه گفت: بودجه ۹۸ جمعیت هلال احمر یکی از مهمترین درخواست‌های مسئولان این جمعیت از متولیان تقسیم بودجه است.

وی با بیان اینکه خواستار اختصاص بودجه لازم برای جمعیت هلال احمر هستیم، افزود: بودجه ۹۸ جمعیت هلال احمر یکی از مهمترین درخواست‌های مسئولان این جمعیت از متولیان تقسیم بودجه است تا بتوانیم با اختصاص بودجه مناسب شایسته‌ترین خدمات را در مجموعه بزرگ جمعیت هلال احمر ارائه دهیم؛ همچنین در این مجمع ضمن رسیدگی به بودجه ۹۷، برنامه‌های بودجه ۹۸ این مجموعه تبیین می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت : جمعیت هلال احمر در روز‌های آینده طرح نوروزی ۹۸ را برگزار می‌کند و امیدواریم بتوانیم خدمتی شایسته‌تر را در ایام نوروز ۹۸ به زائران نوروزی ارائه دهیم.
 
انتهای پیام//ف.ص
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.