مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری آمل گفت: بعد از خودروی برلیانس، خوروی آریو به ناوگان حمل ونقل شهری آمل اضافه شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمدعلی سبز علی پور مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری آمل گفت: ۳ دستگاه خودروی برلیانس با هماهنگی شرکت امیر بازرگانی امیرخودرو آمل تحویل متقاضیان شد.

وی با بیان اینکه ۳ دستگاه خودروی آریو تا پایان سال به متقاضیان واگذار خواهد شد، افزود: تمام سعی و تلاشمان بر این است که با نوسازی ناوگان حمل ونقل شهری بتوانیم خدمات در خور شایسته‌ای را به مردم ارائه دهیم.

سبز علی پور گفت: امیدواریم بتوانیم درسال ۹۸ تعداد واگذاری خودرو‌های برلیانس و آریو را بیشتر داشته باشیم و رانندگان می‌توانند با مراجعه به سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری آمل از شیوه جایگزینی با خودروی جدید اطلاعات لازم را کسب نمایند.

وی افزود: ۱۳۷ دستگاه نارون و فائو، تعداد۲۰۷۶دستگاه پژو و سمند، تعداد ۵۵ دستگاه اتوبوس و ۲۳ دستگاه مینی بوس (کارسان، هیوندا و سیترا) مشغول جابجایی مسافران در شهر هستند.      

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری آمل با بیان اینکه ۷۷۸ دستگاه تاکسی فرسوده در آمل حدفاصل مدل‌های ۱۳۸۶ و قبل از آن وجود دارد، گفت: ۵۵ دستگاه پیکان، ۲۵۰ دستگاه پراید،۳۴۱ دستگاه پژو و ۱۳۲دستگاه سمند به عنوان تاکسی فرسوده در آمل وجود دارد.

انتهای پیام/ م

تجهیز ناوگان حمل و نقل شهری آمل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار