مردی جوان در نیویورک به جرم سرقت، ضرب و شتم و تجاوز به پیرزن ۸۳ ساله همسایه اش دستگیر و زندانی شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مردی جوان در نیویورک به جرم سرقت، ضرب و شتم و تجاوز به پیرزن ۸۳ ساله همسایه اش دستگیر و زندانی شد.

بر اساس گزارش پلیس، متهم گری مالت قربانی را در راهروی آپارتمان مورد ضرب و شتم قرار داد و با پاره کردن لباس‌هایش جواهرات او را به سرقت برد.

همچنین پس از سرقت و ضرب و شتم قربانی را مورد تجاوز قرار داد و در این حین دختر و نوه قربانی که ناگهان با این صحنه مواجه شدند با تماس با اداره پلیس گزارش این اتفاق را دادند.

تعرض مرد آمریکایی به پیرزن ۸۳ ساله + عکس

زمانی که ماموران پلیس به آپارتمان مذکور اعزام شدند، توانستند متهم را قبل از فرار دستگیر و به زندان منتقل کنند. پس از انتقال متهم به اداره پلیس، قربانی که به دلیل ضرب و شتم دچار شکستگی دنده شده بود، به بیمارستان منتقل شد.

اکنون گری مالت بدون قرار وثیقه در زندان است تا جلسه دادگاهی اش به زودی برگزار شود.

منبع: رکنا

انتهای پیام/

آزار و اذیت پیرزن ۸۳ ساله توسط مرد جوان آمریکایی

برچسب ها: اخبار جنایی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Canada
ناشناس
۱۹:۵۰ ۲۶ اسفند ۱۳۹۷
در یک هم پرسی در لندن .در صد مردمی که گفته اند لباس زننده خانم ها باعث تجاوز جنسی میشود .خیلی بالا تر از کسانی که برعکس فکر میکردند .حتی تحقیقات در امریکا نشان داده که در مدرسه ای که دختر و پسر باهم درس میخوانند .سطح علمی پایین و بازدهی هم کمتر از مدرسه ای که دختر و پس از هم جدا هستند .اینو باید بع هم وطن ها گفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۰ ۲۵ اسفند ۱۳۹۷
عاقبت آزادی و چشم و دل سیر بودن شد این !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۲۵ اسفند ۱۳۹۷
باز هم حوادث
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۲۵ اسفند ۱۳۹۷
صد رحمت به حیوانات. آخر و عاقبت فرهنگ ضد دینی و ضد انسانی آمریکایی همین است. میگفتند همه چیز را آزاد کنید، جرائم جنسی کمتر میشود!؟
آخرین اخبار