مسئول ورزش بانوان استان زنجان:در اجرای تمامی برنامه‌ها بر اهمیت ترویج ورزش بانوان تاکید داشته ایم.

عملکرد روبه رشد ورزش بانوان استان زنجان در سال ۹۷به  گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ کاظمی مسئول امور ورزش بانوان استان ضمن اشاره به عملکرد پیشرونده ورزش بانوان در سال ۹۷ گفت: طی سال جاری هم در زمینه ورزش قهرمانی بانوان و هم در ترویج ورزش همگانی اقدامات مهمی انجام شده است که بدین منظور در برگزاری مسابقات، میزبانی ها، جشنواره و جلسات متعدد همواره پیشقدم بوده ایم.

 

وی با تاکید بر اهمیت ورزش بانوان افزود: تعداد ورزشکاران سازمان یافته بانوان در استان زنجان در سال ۹۷ به دوهزار و۸۱۴ نفر رسید که در بخش ورزش قهرمانی ۷۶ نفر به تیم ملی بانوان در رشته‌های مختلف دعوت شدند که ۴۵ نفر برگزیده تیم ملی هستند.

 

او در ادامه با اشاره به رشد ورزش بانوان استان زنجان طی سال جاری گفت: کسب ۴ مدال جهانی (۱ طلا و ۳ برنز) ۷ مدال در بازی‌های آسیایی و پارا آسیایی (۱ طلا، ۱ نقره و ۵ برنز) و ۲۵ مدال بین المللی (۱۰ طلا، ۶ نقره و ۹ برنز) از افتخارات ورزش بانوان استان است.

وی همچنین رشته‌های ورزشی فعال در بخش بانوان به تفکیک شهرستان‌ها را بدین شرح عنوان کرد: زنجان ۴۶ رشته، ابهر ۲۴ رشته، خرمدره ۱۷ رشته، طارم ۱۳ رشته، ماهنشان ۸ رشته و ایجرود و سلطانیه ۹ رشته است.

 

انتهای پیام/ا

 

رشد ورزش بانوان استان زنجان طی سال جاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.