رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: روز گذشته ۴۴۴ تماس با سامانه ۱۲۵ برقرار شد که تماس ۱۰ مورد منجر به عملیات شد.

انجام ۱۰ عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانان همدانیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمدرضا بیاناتی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان بیان کرد: طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات در ۲۴ اسفند ماه، چهار عملیات اطفای حریق و ۶ عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

وی افزود: روز ۲۴ اسفند ماه شهروندان ۴۴۴ بار با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته‌اند که از این تعداد تماس ۱۰ مورد منجر به عملیات شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان ابراز داشت: پنج تماس جهت مشاوره و راهنمایی، ۵۰ تماس اشتباه و متاسفانه ۳۷۹ مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

وی ادامه داد: عملیات‌های انجام شده در این تاریخ چهار مورد آتش سوزی شامل حریق منزل در حصار قصابان، حریق انباری در خضر، حریق خودرو پارک شده در پارکینگ در شهرک مدنی و حریق ضایعات در خیابان باباطاهر بوده است.

بیاناتی تصریح کرد: همچنین ۶ مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات افراد محبوس شده در آسانسور در شهرک الوند، سه مورد نجات افراد محبوس شده در منزل در عمار، شهرک مدنی و شهرک بهشتی، نجات حیوانات در خیابان کرمانشاه و رهاسازی اندام بدن از داخل فلزات زینتی و زیورآلات در محل ایستگاه مرکزی توسط آتش نشانان به انجام رسید.

وی خاطرنشان کرد: تعداد ۲۶ نفر نجات یافته طی عملیات‌های مذکور گزارش شده است.

انتهای پیام/د.ا

برقراری ۴۴۴ تماس با سامانه ۱۲۵ همدان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.