جانشین رئیس پلیس راه زنجان گفت: طرح نوروزی پلیس همزمان با سراسر کشور از صبح امروز در جاده های استان زنجان آغاز شد.

آغاز طرح نوروزی پلیس  در جاده های استان زنجان/برخورد قاطع و بدون اغماض با تخلفات حادثه‌سازسرهنگ عظیمی جانشین رییس پلیس راه زنجان،در گفتگو با گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،گفت:طرح نوروزی پلیس از امروزهمزمان با سراسر کشور در محور‌های مواصلاتی استان زنجان آغاز شد و بر این اساس همکاران من در قالب ۷۵ دستگاه اقدام به ارائه خدمات ترافیکی و ایمنی به رانندگان و مسافران نوروزی خواهند کرد و این طرح تا ۱۸ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس راه در تمام جاده‌های استان حضور دارند، گفت: امسال برخورد قاطع و بدون اغماض با تخلفات حادثه‌ساز در دستورکار پلیس قرار دارد و بر این اساس تمامی رانندگانی که مرتکب تخلفات حادثه‌ساز شوند، جریمه خواهند شد.

جانشین رئیس پلیس راه استان زنجان ادامه داد: معزفی به مراجع قضایی ،ضبط گواهینامه، اعمال نمرات منفی و ... از دیگر اقداماتی است که پلیس بر حسب نوع تخلف با رانندگان متخلف انجام خواهد داد.
 
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه مهار تصادفات و کاهش تلفات جاده‌ای یکی از اهداف اصلی طرح نوروزی ۹۸ است ادامه داد: ماموران پلیس به صورت نامحسوس در اتوبوس ها حضور خواهند داشت و با رانندگان خاطی برخورد خواهند کرد.

 وی با بیان اینکه درصد بیشتری از  تصادفات در طرح نوروزی سال های گذشته به دلیل خستگی و خواب آلودگی رانندگان رخ داده است، اظهارکرد: در همین راستا لازم است که رانندگان به ازای هر دو ساعت رانندگی حداقا یک ربع را با توقف در حاشیه امن مسیر یا استراحتگاه‌ها استراحت کرده و سپس ادامه مسیر دهند.

انتهای پیام/ن

برخورد قاطع و بدون اغماض با تخلفات حادثه‌ساز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.