بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: کسب یک امتیاز برابر فولاد خوزستان به درد ما نمی‌خورد و ما برای پیروزی به این بازی آمده بودیم.  

کیانی:یک امتیاز برابر فولاد خوزستان به دردمان نمی‌خورد/ همه چیز مهیاست تا قهرمان شویمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی کیانی بازیکن تیم فوتبال سپاهان درباره اینکه چرا کارت دوم گرفت اخراج نشد، اظهار کرد: نه من قسم می‌خورم که فقط در صحنه آخر بازی کارت گرفتم.  

کیانی درباره تساوی تیم سپاهان برابر تیم فولاد خوزستان گفت: ما می‌دانستیم بازی سختی برابر فولاد داریم چرا که فولاد تیم خوبی است و بازیکنان باکیفیتی دارد و هوادارانش سنگ تمام گذاشتند و این تیم را تشویق کردند. شما هم دیدید که اگر موقعیت هایمان گل می‌شد در آن صورت می‌توانستیم ۵، ۶ گل بزنیم. متاسفانه هر چه زدیم به در بسته خورد و ۱۰، ۱۵ دقیقه آخر معلوم است که تیمی که گل نزند عقب می‌رود و با بدشانسی گل خوردیم و بازی مساوی شد. به هر حال یک امتیاز به درد ما نمی‌خورد و ما برای پیروزی به این بازی آمدیم و امیدوارم بتوانیم در بازی‌های بعدی جبران کنیم.  

او درباره اینکه سپاهان چقدر شانس قهرمانی دارد، بیان کرد: پتانسیل بالایی داریم و تیم خوبی در اختیار داریم و همه چیز مهیا است تا قهرمان شویم. همچنین با همه قدرت کار می‌کنیم و تا دقیقه آخر می‌جنگیم تا بتوانیم عیدی خوبی به هواداران بدهیم.  

فوتبال بدون هوادار لذت ندارد 

بازیکن سپاهان درباره اینکه جو ورزشگاه اهواز چطور بود، گفت: فوتبال بدون هوادار لذت ندارد و به مردم اهواز تبریک می‌گویم که خیلی خوب تیم خود را تشویق کردند و بی احترامی نکردند. هواداران  همه شهر‌ها باید به ورزشگاه‌ها  بیایند و تیم خود را تشویق کنند و با شادی به خانه هایشان بروند.  

او درباره ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان خاطر نشان کرد: ورزشگاه خوبی است و به نظرم هر شهری که هوادار دارد باید ۲ ورزشگاه داشته باشد و امیدوارم برنامه ریزی دقیق تری کنند تا در شهرستان‌های دیگر هم ورزشگاه درست شود.  


بیشتر بخوانید:

طبقه دوم ورزشگاه نقش جهان به بهره برداری می‌رسد

ورزشگاه فولاد خوزستان جمعه افتتاح می‌شود

فتحی: مدیر عامل ذوب آهن احتمالا از سوی اماراتی ها مامور بر هم زدن آرامش استقلال است


انتهای پیام/ 

اظهارات کیانی پس از دیدار مقابل فولاد خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار