بازیکن تیم فوتسال مس سونگون ورزقان پس از قهرمانی تیمش در لیگ برتر فوتسال کشور، به حواشی پیش آمده واکنش نشان داد.

محمدرضا سنگ سفیدی بازیکن تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نسبت به حواشی پیش آمده حوالی وی و تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان مبنی بر درگیری لفظی پیش آمده پس از قهرمانی مسی‌ها در لیگ برتر با بازیکنان رقیب، واکنش نشان داد و گفت: من نسبت به کسانی که با من و تیمم مشکل دارند، واکنش نشان می‌دهم، اما مخاطب استوری کنایه دار چند شب گذشته ام مهدی جاوید بازیکن گیتی پسند اصفهان نبود.  

مخاطب حرف‌های من جاوید نبود

وی در ادامه گفت: حرف روی زمین افتاده و هر کسی که فکر می‌کند مخاطب این سخنان است و هم چنین می‌تواند برداشت شخصی از حرف‌های من داشته باشد. اما شخص خاصی مدنظر حرف‌های من نبود، من اصلا نمی‌دانم جاوید درباره من چه چیزی گفته است، چون دنبال حواشی نمی‌گردم.

پاداش مسئولان تیم مس در حد وعده باقی ماند

سنگ سفیدی در ارتباط با پاداش‌های معوقه‌ای که مسئولان تیم مس سوگون پس از قهرمانی به بازیکنان وعده داده بودند گفت: مسئولان تیم در رختکن به همه بازیکنان اعلام کردند پاداش‌ها بعد بازی پرداخت می‌شود، اما دوباره اعلام شد ۲۴ ساعت بعد از کسب عنوان قهرمانی پاداش‌های مربوطه به بازیکنان پرداخت خواهد شد. سپس رفته رفته ۲۴ ساعت به یک هفته و یک هفته به رو‌های قبل عید موکول شد و، اما در تازه‌ترین اتفاق  از طرف تیم خبر می‌رسد پرداخت پاداش به سال جدید حواله داده شده است.

بهتر است مسئولین مس به وعده‌های خود عمل کنند

بازیکن تیم مس سونگون در انتها گفت: اگر قول و قراری با بازیکنان گذاشته می‌شود بهتر است به آن عمل شود و در حد حرف باقی نماند. بازیکنان مس به قدری بزرگ و متین هستند که برای پاداش به میدان نمی‌روند. ما پاداش خود را از مردم تبریز و ورزقان گرفته ایم و تنها به عشق آن‌ها بود که بازی می‌کردیم. اما بهتر است در عمل به وعده هایشان بیش از این بازیکنان را منتظر نگذارند.


بیشتر بخوانید:

گفتگو با سرپرست کمیته فوتسال از پاداش های ناپدید شده و معوقه تا درگیری های اجتناب ناپذیر!

سنگ سفیدی: قصد داریم عیدی امسال به مردم آذربایجان قهرمانی هدیه کنیم

محل برگزاری فینال لیگ برتر فوتسال به زودی مشخص می‌شود


انتهای پیام/

صحبت های محمدرضا سنگ سفیدی بازیکن تیم فوتسال مس سونگون 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار