بروز رسانی جدید گوگل فیت، عمر باتری‌‎ ساعت‌های هوشمند را افزایش می‌دهد

گوگل با ارائه نسخه بروزرسانی شده گوگل فیت بیشتر شدن عمر باتری ساعت‌های هوشمند Wear OS را تضمین کرده است.

بروز رسانی جدید گوگل فیت، عمر باتری‌‎ ساعت‌های هوشمند را افزایش می‌دهد ///دپوییبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوگل به تازگی خبرهای خوبی را برای دارندگان ساعت‌های هوشمند Wear OS منتشر کرده است.

گوگل در نسخه جدید بروز رسانی شده گوگل فیت ویژگی‌های جدیدی را به این اپلیکیشن افزوده است که کاربر با استفاده از آن می‌تواند مصرف باتری ساعت‌های هوشمند Wear OS را به طرز قابل توجهی کاهش دهد. با توجه به ویژگی‌های این ساعت‌ها کاربران زیادی در سراسر جهان از آن‌ها برای موارد مختلفی هم‌چون چک کردن علائم سلامتی و پیام‌های دریافتی استفاد ه می‌کنند.

گوگل فیت جدید با فرآیندی خاص میزان مصرف باتری ساعت را پایین می‌آورد تا کاربر بتوان  بیشتر از عمر باتری در نسخه‌های قبلی این اپلیکیشن از ساعت هوشمند خود بیشتر استفاده کند. اگرچه  قابلیت ذخیره انرژی و مصرف بهینه ویژگی جدید در اینچنین دستگاه‌هایی نیست ولی با این حال بازهم هم نکته‌ای مهم و قابل توجه برای کاربران است.

در برخی از دستگاه‌های هوشمند قابلیت ذخیره انرژی باتری در طول زمان از عمر مفید باتری می‌کاهد ولی ساعت‌های هوشمند Wear OS این موضوع کمتر به چشم می‌آید و سازندگان اپلیکیشن گوگل فیت مدعی هستند این برنامه به خوبی با ساعت هوشمند هماهنگ شده و در طولانی مدت نیز آسیبی به دستگاه نمی‌رساند.

گوگل ضمن تشویق کاربران این ساعت‌ها به بروز رسانی هرچه زودتر اپلیکیشن‌ گوگل فیت قول داده است در بازه‌های زمانی مشخص نسخه‌های جدیدتری را برای این برنامه ارائه می‌دهد تا کاربران بتوانند از بهترین‌ها و قوی‌ترین ویژگی‌ها استفاده کنند. امروزه بسیاری از کاربران تلفن‌های همراه هوشمند و تبلت‌ها ترجیح می‌دهند در کنار دستگاه‌های خود از گجت‌های هوشمند نیز استفاده کنند.

شاید آنچه بیش از همه باعث افزایش توجهات به گجت‌های پوشیدنی شده، تنوع در کاربری این دستگاه‌ها و موارد استفاده بسیار آن‌ها است.


بیشتر بخوانید: بازار گجت‌های پوشیدنی در دست‌‎های اپل، شیائومی و هوآوی


انتهای پیام/

گوگل فیت دوست باتری ساعت شما

برچسب ها: خواندنی ، بهترین ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار