آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی‌موثقی حضور خود در همدان در قامت نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان را با احترام به شهدا آغاز کرد و در نخستین ساعات صبح در مزار شهدا حاضر شد.

ادای احترام آیت‌الله شعبانی به مقام شامخ شهدا در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی موثقی، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان صبح امروز پیش از اجرای مراسم تودیع و معارفه در مزار شهدا در باغ بهشت همدان حاضر شد تا با اقتدا به راه شهدا و تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا و امام شهدا مسؤولیت خطیر نمایندگی، ولی فقیه در استان را آغاز کند.

نماینده جوان، ولی فقیه در استان همدان به همراه رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، استاندار همدان، نمایندگان مردم همدان و فامنین در مجلس و چند تن از مسوولان زیارت شهدا را با حضور بر مزار سردار رشید اسلام، حاج حسین همدانی، آیت‌الله موسوی همدانی و شهید قهاری‌سعید آغاز کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین شعبانی پس از حضور بر مزار شهدا، راهی استانداری همدان شد تا مراسم معارفه انجام شود.

پس از برگزاری مراسم رسمی، مردم در آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) از نماینده، ولی فقیه در استان استقبال کرده و راهی نماز جمعه می‌شوند.

مراسم تودیع و معارفه و البته نماز جمعه با حضور آیت الله محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری و حجت‌الاسلام و المسلمین حاج علی‌اکبری، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه برگزار می‌شود.

ادای احترام آیت‌الله شعبانی به مقام شامخ شهدا در همدان

انتهای پیام/د.ا

آیت‌الله شعبانی به مقام شامخ شهدا در همدان ادای احترام کرد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.