به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ حمیدرضا خضری تنگستانی افزود: در یازده ماه امسال، ۴۴۲ هزار نفر با مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ تماس برقرار کردند که از این تعداد ۱۴۱ هزار مورد منجر به عملیات و حضور همکاران در صحنه شد و در ۳۰۰ هزار و ۹۶ مورد کارشناسان مرکز ۱۱۰ شهروندان را راهنمایی کردند.
وی ادامه داد: تماسهای مردم نسبت به مدت مشابه پارسال در زمینه عملیاتی و حضور ماموران در صحنه ۵۲ درصد و در زمینه راهنمایی و ارشاد ۲۱ درصد افزایش داشت و در مجموع شاهد افزایش ۳۰ درصدی تماس شهروندان با مرکز فوریتهای پلیسی بودیم.
معاون عملیات پلیس استان بوشهر، افزایش تماسهای مردمی با ۱۱۰ را نمایانگر اعتماد و رضایت مندی مردم از پلیس عنوان کرد.
سرهنگ تنگستانی، سرعت و دقت در خدمات رسانی به مردم را یکی از اولویتهای مهم نیروی انتظامی دانست و گفت: مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ که میتوان از آن به عنوان اورژانس پلیس نام برد از جمله بخشهای ناجا برای تحقق بخشیدن به این هدف است.
انتهای پیام/ک