رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد از آغاز طرح تشدید نظارت بر بازار قیمت انواع کالاها در آستانه سال نو در این شهرستان خبر داد.

طرح نظارت بر بازار قیمت انواع کالا‌ها در مهاباد آغاز شدصادق قادری رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: طرح تشدید نظارت بر بازار انواع کالا‌ها با هدف کنترل قیمت‌ها در حوزه‌های مختلف در آستانه تعطیلات نوروزی و سال نو در مهاباد آغاز شد.

وی افزود: این طرح با تشکیل ۴ اکیپ بازرسی در سطح این شهرستان آغاز شده و تا ۱۶ فروردین سال آینده به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

قادری گفت: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و واحد بازرسی و نظارت اصناف در این بازدیدها، بررسی قیمت کالاها، گرانفروشی، صدور فاکتور، تداخل صنفی و مجوز‌های حراجی‌ها را مورد بازرسی و کنترل قرار می‌هند.

 رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد ادامه داد: بازرسان در صورت مشاهده هرگونه تخلف، ضمن تفهیم اتهام، گزارش تخلف را به اداره تعزیرات ارجاع داده و در صورت تکرار تخلف توسط تعزیرات حکومتی از فعالیت واحد صنفی جلوگیری می‌شود.

وی از اصناف شهرستان خواست برای اطمینان خاطر بیشتر شهروندان و مسافران نورزی ضمن رعایت قوانین و مقررات با بازرسان این اداره همکاری کنند.

قادری از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به شماره تلفن ۱۲۴ اطلاع دهند تا کارشناسان این اداره ضمن بررسی سریع موضوع، واحد صنفی متخلف را شناسایی کنند.

انتهای پیام/ج

آغاز طرح تشدید نظارت بر بازار  در شهرستان مهاباد

برچسب ها: اتاق بازرگانی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.