مسئول بسیج رسانه نهاوند گفت: هرسال در یک رسم چندین ساله مردم و خانواده شهدا بر سر مزار ۵شهید گمنام حاضر می‌شوند و با سبزه عید مزار این شهدا را آراسته و تزئین می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ، علی سهرابی در کنار گلزار شهدای گمنام نهاوند اظهار کرد: بر اساس یک سنت و رسم چندین ساله مردم و جوانان نهاوندی به احترام شهدا و بخصوص ۵ شهید گمنام در تپه ابوذر معروف به نور الشهدا با کاسه‌های سبزه عید و روشن کردن عود و گلاب پاشی مزار این شهدا را تزئین می‌کنند.

وی گفت: تعدادی از مادران شهدا ساعت‌ها قبل با گل شیرینی، سبزه، خرما و گلاب در کنار مزار شهدای گمنام حاضر می‌شوند و خود را مادر آن‌ها می‌دانند و به احترام شهدا به قرائت زیارت عاشورا و فاتح می‌پردازند.

سهرابی افزود: در این مراسم سراسر معنوی جوانان و نوجوانان حضوری پر رنگ دارند و تعدادی از آن‌ها با روشن کردن شمع و فانوس مراسم سال تحویل را در کنار این شهدای گمنام هستند و این شهدا را میهمانان مردم نهاوند می‌دانند.

مسئول بسیج رسانه نهاوند اظهار کرد: مزار۱۰شهید گمنام در نقاط مختلف شهرستان نهاوند است که مردم در مناسبت‌های مختلف در کنار مزار آن‌ها حضور پیدا می‌کنند.

 

انتهای پیام/ت

حضور مسئول بسیج رسانه نهاوند بر سر مزار شهدای گمنام

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.