فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: تمام سرمایه خود را روی ارتقا تحرک و کارآمدی یگان‌ها گذاشته ایم تا اوامر مطاع مقام معظم رهبری به منصه ظهور برسد.

تمام سرمایه خود را برای ارتقا کارآمدی نیروها گذاشته‌ایمبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در دومین جشنواره ارتقا تحرک که به همت معاونت آماد و پشتیبانی نزاجا برگزار شد گفت: تمام سرمایه خود از نظر مادی و معنوی را روی ارتقا تحرک و کارآمدی یگان‌ها گذاشته ایم تا اوامرمطاع مقام معظم رهبری به منصه ظهور برسد.

وی با اشاره به اهمیت داشتن رسته آماد در سطح نیروی زمینی تاکید کرد: آماد پیچیده‌ترین رسته در نیروی زمینی است و در هر شرایطی همراه ما است و در این همراهی حاضر بکاری این رسته نیز بسیار مهم است.

وی تاکید کرد: آینده نگری، پیش بینی و حاضر بکاری مؤلفه‌های مهم یک افسر آمادی است و اگر اندیشه و فکر در فعالیت‌های آمادی نباشد کار به سرانجام نخواهد رسید.

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: یک افسر آمادی باید فکرش را به عنوان یک افسر عملیاتی و راهبردی تربیت کند باید به بلندای نیروی زمینی بیندیشد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار