صدور مجوز ۳ کارگزاری جدید تامین اجتماعی در خراسان جنوبی

درویشی مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی از صدور مجوز ۳ کارگزاری جدید تامین اجتماعی در استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ درویشی مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی در همایش آموزش تخصصی اعضای هیأت مدیره کارگزاریهای استان خراسان جنوبی که به مدت دو روز در بیرجند برگزار شد گفت: کارگزاری ها  از واحدهای مهم خدمات رسان به بیمه شدگان است و  بر خدمت بی منت و تکریم به بیمه شدگان و کارفرمایان تأکید کرد.

وی  افزود: کارگزاری های جدید عموماً در شهرهایی دایر می شوند که قبلا فاقد کارگزاری بوده اند و تعداد اندکی نیز بر حسب نیاز در جاهایی که کارگزاری وجود دارد، مجوزهای جدید صادر شده است.

درویشی اظهار کرد: راه اندازی کارگزاری بر اساس نیاز شهرستان ها  و بررسی شاخص هایی از قبیل تعداد بیمه شدگان و بازنشستگان و همچنین تعداد کارگاهها و پراکندگی جغرافیایی انجام شده است.

مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی گفت: راه اندازی کارگزاری ها در راستای برون سپاری خدمات و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی از سال ٨٤ در سازمان تأمین اجتماعی آغاز شده است و این کار کاهش هزینه ها و افزایش رضایتمندی مخاطبان را به دنبال داشته است.
وی بیان کرد : توسعه خدمات کارگزاری ها از اولویت های سازمان تأمین اجتماعی است و در آینده بخش های بیشتری از خدمات از طریق کارگزاری ها انجام خواهد شد.

انتهای پیام / ط آ

توسعه خدمات کارگزاری ها از اولویت های سازمان تأمین اجتماعی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.