عملکرد گوشی هوشمند هوآوی P30 Pro آزمایش شد +تصاویر

گوشی هوشمند هوآوی P30 Pro پس از آزمایش بنچمارک، در یک سایت چینی به نام AnTuTu نیز آزمایش شد.

گوشی هوآوی P30 Pro در AnTuTu آزمایش شد +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تنها دو هفته تا معرفی رسمی گوشی جدید هوآوی با نام P30 Pro زمان باقی است. اتفاقی که اخیرا در فضای مجازی خبر آن دست به دست می‌چرخد آزمایش سایت AnTuTu درست پس از آزمایش بنچمارک این دستگاه است. این آزمایش مطالبی که تا کنون از بعضی مشخصات این گوشی شنیده بودیم و عملکرد پردازنده آن را تائید می‌کند.

این گوشی که با شماره مدل VOG-L29 در این آزمایش حضور داشت توانست امتیاز ۲۸۶۱۵۲ را کسب کند. این امتیاز کمی از نتیجه آزمایش بنچمارک رسمی هوآوی Mate 20 که در پاییز سال گذشته انجام شد، بیشتر است.

گوشی هوآوی P30 Pro در AnTuTu آزمایش شد +تصاویر

پردازنده Kirin 980، رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی چیز جدیدی نیست، اما هنوز ترکیبی قدرتمند است. این فهرست همچنین نشان داد که صفحه نمایش هوآوی P30 Pro دارای رزولوشن Full HD + و همانطور که انتظار می‌رفت نسبت آن به بدنه، کمی بلند است. اگر بتوان به اطلاعاتی که پیشتر نشریه‌ها فاش کرده بودند اعتماد کرد باید گفت که صفحه نمایش این گوشی به احتمال زیاد دارای یک اسکنر اثر انگشت در درون خود است.

بر خلاف سایت Geekbench، که در آن تنها عملکرد سی‌پی‌یو مهم است، در AnTuTu تلفن می‌تواند عملکرد خام خود را در چهار عنصر کلیدی حافظه، UX، پردازنده و GPU نشان دهد. به طور معمول، آزمایش چینی AnTuTu به تجزیه نتایج دسته‌ها می‌پردازد، اما در اینجا تنها می‌توان نتیجه کلی را مشاهده کنیم.

هوآوی در روز ۲۶ مارس سری P30 را در پاریس، فرانسه معرفی خواهد کرد، و این زمانی است که ما سرانجام متوجه می‌شویم آیا این خانواده می‌تواند سری Mate را کنار بزند و بهتر از آن عمل کند یا خیر؟ در ادامه می‌توانید چند عکس منتشر شده از گوشی هوشمند هوآوی P30 Pro را مشاهده کنید:

گوشی هوآوی P30 Pro در AnTuTu آزمایش شد +تصاویر

گوشی هوآوی P30 Pro در AnTuTu آزمایش شد +تصاویر

گوشی هوآوی P30 Pro در AnTuTu آزمایش شد +تصاویر


بیشتر بخوانید: اولین رندرهای گوشی هوآوی نوا 4e منتشر شد +تصاویر


انتهای پیام/

گوشی هوآوی P30 Pro در سایت AnTuTu آزمایش شد

برچسب ها: فناوری ، هوآوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار