سرمربی تیم ملی کاراته کشورمان گفت: با کمال احترام به سایر نامزد‌ها اعتقاد دارم حسن طباطبایی بهترین گزینه برای ریاست فدراسیون کاراته است.

هروی: طباطبایی بهترین گزینه برای ریاست فدراسیون کاراته بودشهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته، در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: به طباطبایی برای پیروزی قاطع در انتخابات امروز تبریک می‌گویم و امیدوارم در ۴ ساله ریاست خود بتواند عملکرد خوبی داشته باشد. همچنین به جامعه کاراته به دلیل روز فوق العاده‌ای که پشت سر گذاشت، تبریک می‌گویم.

او افزود: مهم‌ترین مسئله برای تضمین موفقیت یک مجموعه، نیرو‌های انسانی است که کاراته در بخش‌های فنی و اداری نیروی انسانی خوبی دارد. همچنین با توجه به همدلی و اعتمادی که بین اعضای مجمع وجود داشت، طباطبایی با اکثریت آرا به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد که در کمال احترام به دیگر نامزد ها، فکر می‌کنم بهترین گزینه برای این سمت بود.

هروی ضمن تمجید از عملکرد روسای قبلی این فدراسیون اظهار کرد: در مدت ریاست فرجی و سرپرستی آشوری، برنامه‌های فدراسیون به بهترین شکل ممکن انجام شد. مطمئن باشید از این به بعد حسن طباطبایی ماموریت بزرگی دارد که در وهله اول حمایت از تیم ملی کاراته در راه کسب سهمیه المپیک و سپس موفقیت در این مسابقات و رسیدن به مدال است. با سابقه خوبی که طباطبایی در کاراته دارد امیدوارم عملکرد گذشته و حتی بهتر از آن را در این رشته ببینیم.


بیشتر بخوانید:

داورزنی: رئیس فدراسیون کاراته باید برای المپیک برنامه ریزی کند

طباطبایی: باید اعزام‌های کاراته را حذف کنیم/ نگاهمان به کاهش استفاده از بودجه دولتی است


انتهای پیام/

اظهارات سرمربی تیم ملی کاراته درباره رئیس جدید این فدراسیون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار