فرمانده انتظامی مازندران گفت: پلیس با هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی در چهارشنبه آخرسال برابر قانون رفتار خواهد کرد.

سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: یکی از اهداف مهم برگزاری جشن چهارشنبه آخرسال صله رحم، شادی و نشاط در مردم برای آغاز سال نو بوده، اما در چند سال اخیر دستخوش تحولات شده است.

وی افزود: با ورود موادمحترقه خطرناک و بروز برخی ناهنجاری‌های اجتماعی و حوادث ناگوار آتش سوزی و انفجار موادغیرمجاز منفجره دست ساز صدمات و آسیب‌های جبران ناپذیری از جمله قطع عضو و کوری چشم را برای کودکان، نوجوانان و جوانان در پی دارد.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به آمار صدمات و آسیب‌های چهارشنبه آخر سال در سال ۹۶، گفت: برابر آمار مرکز اورژانس ۱۱۵ استان پارسال بیش از ۱۳۲ نفرمصدوم شدند که از این تعداد ۱۲۰ نفر به صورت سرپایی مداوا و ۱۲ نفر در مراکز درمانی بستری شدند.

سردار میرفیضی افزود: پلیس با هماهنگی دستگاه قضائی با افراد هنجارشکن و قانون گریزی که بخواهند در روز‌های پایانی سال برای شهروندان ایجاد مزاحمت و سد معبر کنند، برابر قانون رفتار خواهد کرد

وی گفت: در صورت دستگیری تا پایان تعطیلات نوروز خود و وسیله نقلیه آنان در بازداشت خواهند بود.

سردار میرفیضی به خانواده‌ها توصیه کرد: در صورت برپایی آتش ملاحظات و نکات ایمنی را رعایت کنند و از برپایی آتش در کنار پست برق، مخازن سوخت و گاز و روی آسفالت که موجب تخریب آن می‌شود، جدا خودداری کنند.

فرمانده انتظامی مازندران از کشف بیش از ۶۰۰ هزار عدد انواع موادمحترقه در سطح استان خبر داد و گفت: پلیس با هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی برابر قانون رفتار خواهد کرد.

 

انتهای پیام/آ

 


زندانی هنجارشکنان چهارشنبه آخر سال تا پایان تعطیلات نوروز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار