۸ کاروان امسال از شهرستان جویبار به سرزمین نور اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید جواد حسینیان جانشین فرمانده سپاه شهرستان جویبار گفت: ۸ کاروان اردویی راهیان نور از شهرستان جویبار به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه امسال ۸ کاروان از شهرستان شهید پرور جویبار به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام می‌شوند، گفت: نخستین کاروان اعزامی ۱۸ اسفند ماه در قالب ۲ کاروان، دومین برنامه اردویی راهیان نور این شهرستان ۲۶ اسفند در قالب ۳ کاروان و دوم فروردین ماه نیز آخرین کاروان به مناطق عملیاتی اعزام خواهند شد.

حسینیان با بیان اینکه چند روز اخیر بسیجیان اعزامی ما از فکه، طلائیه، اروند کنارو بسیاری از مناطقی که شهدای استان مازندران آنجا قدم نهادند، بازدید کردند، افزود: حضور بسیجیان و جوانان نشان دهنده اعتماد و اعتقاد مردم ما به شهدا و آثار به جامانده از آنان است.

جانشین فرمانده سپاه جویبار گفت:: جوانان و راهیان برزگواری که برای اولین بار حضور دارند از حال و هوای خاص خود صحبت کرده و امیدواریم هر ساله شاهد حضور پر شور جوانان در این مناطق باشیم تا بتوانیم تجدید پیمانی با شهدای عزیز و تجدید پیمانی با رهبر انقلاب اسلامی خود داشته و تداوم راه سرخ شهدا باشیم.

وی با بیان اینکه مردم ما به انقلاب اسلامی و ولایت رهبری پایبند بوده، افزود: امروز شاهد این هستیم که جوانان ما سر پیمان خود با شهدا، ولایت، انقلاب و دستاورد‌های انقلاب ایستاده و با توجه به همه هجمه‌هایی که طی چند سال اخیر وارد شده مردم ما روز به روز پر شور‌تر و با بصیرت‌تر در این مسیر قدم گذاشته که نمونه آن حضور پر رنگ مردم در ۲۲ بهمن امسال بود.

انتهای پیام/آ

کاروان راهیان نور از شهرستان جویبار اعزام   می شود

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.