مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: دبیرخانه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان در ایام تعطیل عید نوروز فعال و آماده پاسخگویی دراستان و شهرستان‌های تابعه است.

دبیرخانه کارگروه اشتغال در ایام تعطیل عید نوروز پاسخگوی مراجعان استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت : دبیرخانه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان مستقر در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در ایام تعطیل عید نوروز فعال و آماده پاسخگویی وارائه خدمت به مراجعین و پایش و رصد اشتغال دراستان و شهرستان‌های تابعه است.

دبیر کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان همچنین اظهار نمود: نظر به نقش محوری سیاست گذاری اشتغال که ازمهمترین مأموریت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و به منظور پیگیری و رصد سند اجرایی اشتغال شهرستانی، درایام تعطیل نوروز با حضور در محل کار، نسبت به ارائه خدمت و راهنمایی متقاضیان حوزه اشتغال حضور دارند.

 سند اجرایی اشتغال شهرستان‌ها به پیشنهاد و راهبری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه،  با امضای شخص استاندار ابلاغ و بر اساس این سند تکلیف ایجاد اشتغال در سال ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ توسط دستگاه‌های اجرایی، بانک‌های عامل و فرمانداران در شهرستان‌ها مشخص شده است.

انتهای  پیام/ز

 

تدوین سند اجرایی اشتغال شهرستان‌هادر سال  آینده

برچسب ها: اشتغال ، نوروز98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.