فرمانده یگان حفاظت از منابع طبیعی گلوگاه از دستگیری یک باند مسلح قطع چوب درختان مناطق جنگلی این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، کمیل قلی نژاد فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان گلوگاه گفت:طی یک عملیات اطلاعاتی بصورت مستمر توسط نیرو‌های صیانت منابع طبیعی شهرستان روز گذشته در ساعت ۳ بامداد موفق شدند یک باند مسلح قطع درختان منطقه گلوگاه را دستگیر کنند.

وی افزود: بعد از یک ماه تلاش شبانه روزی گشت و کمین در منطقه جنگل مَشی وروستای سراج محله که در حال قطع درخت بودند با حضور بموقع نیرو‌ها موفق به دستگیری متخلفین مسلح و ضبط یک دستگاه خودروی نیسان گردیدند.

فرمانده یگان حفاظت از منابع طبیعی شهرستان گلوگاه گفت:: خودرو که در حال حمل چوب آلات جنگلی از گونه توسکا بود پس ازکشف و ضبط، به پارکینگ نیروی انتظامی انتقال داده شد.

قلی نژاد افزود: قطعا گزارشات مستند مردم در شناسایی و دستگیری متخلفان بسیار موثر خواهد بود و اگر مردم محلی در این زمینه همکاری کنند از فعالیت بسیاری از این افراد سودجو جلوگیری خواهد شد.

وی تاکید کرد: در صورت مشاهده هر گونه آتش سوزی، تخریب، تصرف و قاچاق موضوع را سریعاً از طریق شماره تلفن رایگان و شبانه روزی ۱۵۰۴ امداد جنگل و مرتع یگان حفاظت و یا ۰۱۱۳۴۶۶۶۳۳۵ اداره منابع طبیعی شهرستان گلوگاه اطلاع رسانی تا ماموران و کارشناسان جهت بررسی و اقدام لازم به منطقه‌های گزارش شده اعزام شوند.

انتهای پیام/آ

باند مسلح قطع درختان در گلوگاه متلاشی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.