کرمی گفت: افزایش قیمتی برای نان‌های فانتزی در سال گذشته نداشتیم و فعلا نیز برنامه‌ای برای تغییر قیمت نان در سال جدید نداریم.

محمدجواد کرمی، رئیس اتحادیه نان‌های فانتزی، حجیم و نیمه حجیم در گفت‌وگو با خبرنگار  صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازار نان‌های فانتزی گفت: افزایش قیمتی برای نان‌های فانتزی در سال گذشته نداشتیم و فعلا نیز برنامه‌ای برای تغییر قیمت نان در سال جدید نداریم.

رئیس اتحادیه نان‌های فانتزی، حجیم و نیمه حجیم با اشاره به اینکه مشکلی در تأمین مواد اولیه و آرد در این صنف نداریم، اظهار کرد: امیدواریم که در سال جدید همین وضع در بازار نان‌های سنتی ادامه داشته باشد.


بیشتر بخوانید: نان فانتزی بخوریم یا سنتی؛ مساله این است 


رئیس اتحادیه نان‌های فانتزی، حجیم و نیمه حجیم با اشاره به اینکه بین صنف نان سنتی و فانتزی رقابتی وجود دارد، تصریح کرد: فعلا نمی‌توانیم پیش‌بینی از تغییر قیمت نان در سال جدید ارائه دهیم.

وی در ادامه از افزایش قیمت نان‌های پرمصرف در بازار خبر داد و گفت: نان ساندویچی، باگت، تست و بربری نمونه‌ای از آن نان‌هایی است که قیمت آنها از طرف اتحادیه‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

کرمی با بیان اینکه با آزادسازی نرخ آرد و نان در سال ۸۹ شاهد شکوفایی صنعت نان بودیم، بیان کرد: در سال ۹۲ با پافشاری دولت مبنی بر اختصاص یارانه به نانوایان به اول خط رسیدیم و در نهایت شاهد بی کیفیتی مجدد نان و کاهش وزن چانه شدیم.

وی اظهار کرد: از مسئولان دولتی درخواست داریم که تمهیداتی برای نانوایان بیندیشند، چرا که هم اکنون نانوایان به سبب افزایش چشمگیر هزینه‌های تولید در شرایط اضطراری قرار دارند که رایزنی با مسئولان اتحادیه و رسیدن به یک نتیجه مشترک امری ضروری به شمار می‌رود.

رئیس اتحادیه نان‌های فانتزی، حجیم و نیمه حجیم گفت: امیدواریم که در سال جدید بازار نان‌های فانتزی بتواند همانند گذشته به فعالیت خود ادامه دهد و کمبودی در این صنف نداشته باشیم.

انتهای پیام/

 نان‌های فانتزی در سال ۹۷ افزایش قیمتی نداشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار