مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: انفجار گاز ال پی جی باعث سوختگی ۲ نفر و زندانی شدن مالک ۲۴ ساله مرکز عرضه سوخت شد.

انفجار گاز، حادثه آفریدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، یدالله روحانی منش، مدیرعامل ستاد دیه استان همدان با بیان اینکه فردی اقدام به اجاره قالیشویی از شهروندی و تبدیل آن به مکان عرضه سوخت ال پی جی کرد ادامه داد: این مستاجر مکان عرضه سوخت ال پی جی را به فرد دیگری اجاره داده تا وی در این محل فعالیت و کسب درآمد کند.

وی افزود: در روز حادثه ۲ نفر از دوستان در مغازه عرضه سوخت حضور یافتند که پس از مدتی مالک برای انجام کاری محل را ترک کرده و مغازه را به دوستان سپرد.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان ادامه داد: فردی برای پر کردن گاز به این محل مراجعه می‌کند که جوانان بدون مهارت اقدام به این کار کرده که در این هنگام کپسول منفجر شده و ۲ نفر دچار سوختگی شدند.

روحانی منش بیان کرد: پس از شکایت مصدومان حادثه از مالک مغازه، پرونده در دستگاه قضایی تشکیل شده و مددجو به پرداخت دیه محکوم می‌شود.

وی اظهار داشت: طبق حکم قاضی فردی که اقدام به اجاره قالیشویی و تبدیل آن به مرکز عرضه گاز کرده بود ۱۰ درصد، نفر دوم به علت فعالیت بدون مجوز و اجاره دادن مغازه به شخص دیگر ۳۰ درصد، نفر سوم به علت نداشتن مهارت لازم برای فعالیت در این حرفه و سپردن مغازه به دوستان ۴۰ درصد و ۲ مصدوم حادثه هر یک ۱۰ درصد مقصر شناخته شدند.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان بیان کرد: با شکایت محکومان، مجدد پرونده در دادگاه بدوی بررسی شد که قاضی رای دادگاه بدوی را تایید کرده و رای نهایی شد.

روحانی منش گفت: مالک ۲۴ ساله مغازه عرضه سوخت ال. پی. جی در منزل محقر پدری ساکن بوده و متاهل و دارای یک فرزند است.
وی بیان کرد: میزان دیه پیش بینی شده ۴۲۵ میلیون ریال بود که ۲۲۵ میلیون ریال آن توسط شاکیان پرونده بخشیده شد با این وجود مددجو توان پرداخت مابقی دیه را نداشت.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان ادامه داد: پس از قرار گرفتن این پرونده در دست ستاد دیه همدان، موضوع با دقت بررسی و برای دریافت کمک و آزادی زندانی به تهران ارسال شد.

انتهای پیام/ب

انفجار گاز، جوان همدانی را راهی زندان کرد

 

 

 
برچسب ها: انفجار گاز ، ستاد دیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.