مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد گفت: به منظور رفاه حال همشهریان بازار شوشتری این هفته بجای یک روز، چهار روز پیاپی مشغول فعالیت خواهد بود.

فعالیت همه روزه بازار شوشتری جهت رفاه حال شهروندانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، بهروز کیانی مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری از فعالیت بازار شوشتری به مدت چهار روز پیاپی در این هفته خبر داد.
 
وی تصریح کرد: با توجه به استقبال بسیار گسترده همشهریان از بازار شوشتری در روز‌های جمعۀ هر هفته، معمولا مسیر دسترسی به این بازار دچار ترافیک بسیار سنگین میگردد و همشهریان ناچارا زمان زیادی را برای رسیدن به این بازار و حتی برای بازگشت صرف می‌نمایند؛ لذا تصمیم گرفته شد که به منظور کاهش ترافیک مسیر دسترسی به این بازار و رفاه حال همشهریان در روز‌های پایان سال، علاوه بر روز جمعه، روز‌های سه شنبه ،چهارشنبه و پنجشنبه  دایر می‌باشد.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری  ادامه داد: امیدواریم با این اقدام در روز‌های پایانی سال ۹۷ و در آستانه سال جدید به همشهریان جهت تامین مایحتاجشان از این بازار کمک قابل توجهی بنماییم.
 
انتهای پیام // ف.ک
 

فعالیت بازار شوشتری به مدت چهار روز پیاپی

برچسب ها: شهرداری ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.