مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان گفت: حدود ۳۰۰‌ المان شامل هنرهای محیطی و کاربردی، فضاسازی مکانی، کارت پستال‌ها، حجم‌های نوری و سفره‌های هفت سین در مناطق ۱۵ گانه شهری نصب خواهد شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسن مؤذنی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان اظهار کرد: حدود ۳۰۰ المان شامل هنر‌های محیطی و کاربردی، فضاسازی مکانی، کارت پستال‌ها، حجم‌های نوری و سفره‌های هفت سین در مناطق ۱۵ گانه شهری نصب خواهد شد.

وی افزود: پروژه‌های نورپردازی شامل نورپردازی خیابان کمال اسماعیل (حد فاصل پل آذر تا میدان انقلاب) و خیابان مطهری (حدفاصل پل آذر تا میدان انقلاب)، اجرای گوبولایتینگ بر روی نمای غربی و جنوبی بانک ملی واقع در خیابان سپه، ویدئو مپینگ و اجرای سقف نوری در میدان امام حسین (ع) ابتدای چهارباغ پایین خواهد بود.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر اصفهان ادامه داد: نصب کارت پستال‌های سه بعدی با موضوع تبریک سال نو و ولادت امام علی (ع) در مناطق مختلف شهر اصفهان و المان‌های نوری گرافیکی با موضوع عید نوروز و تقارن آن با ولادت امام علی (ع) بر روی عرشه پل‌ها در ورودی شهر و رینگ سوم از دیگر اقدامات این سازمان خواهد بود.

وی با بیان اینکه مکعب‌هایی با تصاویر شهدا و مشاهیر اصفهان در مدخل ورودی‌های شهر، نماد‌های سرو در ورودی گلستان شهدا و دیواره پازلی شهدا در گلستان شهدا با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدا نصب خواهد شد تصریح کرد: تابلو‌های نقاشی کودکان با ابعاد ۶۰ در ۸۰ که با همکاری خانه کودک انجام شده است و نصب بوم‌های نقاشی در ابعاد ۲.۳۰ در ۲ که هنرمندان از انجمن نقاشان به صورت زنده بر روی آن‌ها نقاشی می‌کشند، از دیگر اقدامات سازمان زیباسازی شهر اصفهان خواهد بود.

مؤذنی خاطرنشان کرد: طراحی سر در ورودی ستاد‌های هدایت اسکان مسافران نوروزی و نصب پلاک شناسایی آثار هنرمندان شاخص اصفهان مانند استاد بهادری در ابتدای خیابان عباس آباد نیز از جمله اقدامات نوروزی سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان به شمار می‌رود. 

 
انتهای پیام/م 
 

اصفهان زیبا را زیباتر خواهیم کرد

برچسب ها: شهرداری ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.